Google doet het af en toe niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Preticours

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Berichten
13
Google doet het af en toe niet. De ene keer wel de ene keer niet. Terwijl bij iemand die ik ken google het nog gewoon doet zonder dat het de ene keer wel/niet doet.
't Is heel iritant want ik ben nogal google verslaafd (daarmee bedoel ik dat ik er heel vaak op zit) en zoek nogal veel op google op. Op chrome doet google het dan ook niet.
En bing doet het dan ook niet.

Alvast bedankt :$
 
Is er iets met je firewall. Laat hij deze sites niet door. Of heb je een virus.

Probeer eens veilige modus met netwerkmogelijkheden als dat kan.
 
Ik heb het op veilige modus gezet, maar ik krijg veilige modus niet meer uit.. Heb al MSCONFIG. geprobeerd maar er staat dat ik veilige modus niet aan heb staan. Terwijl mijn taalbalk er anders uit ziet... (Niet zoals een vista hoort te zijn maar erg blokkig).
 
Oh, volgens mij heb je toch een probleem wat zo een twee drie niet is op te lossen.
Wat heb je Vista of XP of windows 7. Krijg je nog een foutmelding??

Sluit eens af en haal alle stroom er eens af. Even wachten en daan opstarten normaal.

Probeer eens. Laat maar weer weten.
 
Trouwens veilige modus is er niet bij de andere gebruikers.. Alleen bij mijn gebruikersding (weet niet hoe je het noemt).
 
Ik heb de laptop afgesloten en stroom eraf gehaald. Helaas pindakaas dat hielp niet..
 
Beetje late reactie, ik klik op verwijderen alleen dan staat er; Sluit alle Chrome-vensters en probeer het dan opnieuw
 
Oke :evil: Probeer dat ding eens in veilige modus te verwijderen en anders al administrator.

Opstarten in veilige modus dus en dan naar configuratiescherm, programma's en onderdelen. Zoek chrome, selecteer deze en klik op verwijderen. Anders kan dit namelijk niet. Je hebt al van alles geprobeerd en het lukt niet dus zou het dit moeten zijn.
 
Lukt niet.. heb al als administrator geprobeert zelfde reactie: Sluit alle Chrome-vensters en probeer het dan opnieuw. Ik snap niet wat ze bedoelen met 'chrome-vensters'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan