Vervanger voor Steinberg Hypersonic 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Hypersonic 2 van Steinberg is al jaren van de markt. Maar ik had een torrentversie. Die doet het niet meer op Win 7 64. Wie weet een alternatief?? Gewoon koop dus.

Heeft Steinberg zelf een vervanger?
Ik zie wel wel aanbod maar geen prog. zoals Hypersonic 2

Hypersonic had zeer veel instrumenten. Ik gebruikte die via aangesloten keyboard op Creative Fatal1ty geluidskaart. Meer heb ik niet nodig. Wel uitgebreider dan de gewone standaard midiset.
 
Steinberg Cubase heeft volgens mij dezelfde mogelijkheden zo niet nog meer.
 
Nee, het was een softsynth, maar eigenlijk meer een sample player. Daar zijn er tig van, met miljoenen geluiden, als je alle libraries die er zijn meetelt. Bijvoorbeeld Kontakt, Xpand of Sampletank2 of Sequel (van Steinberg)..
 
Nee, het was een softsynth, maar eigenlijk meer een sample player. Daar zijn er tig van, met miljoenen geluiden, als je alle libraries die er zijn meetelt. Bijvoorbeeld Kontakt, Xpand of Sampletank2 of Sequel (van Steinberg)..
Ik heb sequel trial geinstalleerd, maar er is wel een arsenaal aan instrumenten maar niet zoals ik het bedoel.
Ik wil gewoon een instrument aanklikken zodat ik die met mijn keyboard kan laten horen ( simple gezegd). Halion van steinberg lijkt "op de plaatjes" op hypersonic. Alleen is er geen trial van zodat ik het niet zeker weet.
 
Met Hypersonic had je naar mijn idee niet genoeg mogelijkheden om geluid te veranderen, maar jij wilt dus niks anders, en gewoon de standaard geluiden afspelen? Naar welke geluiden ben je dan op zoek, wat voor muziek maak je?
 
Met Hypersonic had je naar mijn idee niet genoeg mogelijkheden om geluid te veranderen, maar jij wilt dus niks anders, en gewoon de standaard geluiden afspelen? Naar welke geluiden ben je dan op zoek, wat voor muziek maak je?

Ik heb Halion Sonic gekocht! Is de opvolger van Hypersonic, meer mogelijkheden, maar precies wat ik zoek, gewoon een groot aantal instrumenten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan