Hoe zet ik films op mijn Proline mp18 mp3 speler 8gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

JasperHil

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2011
Berichten
5
Ik heb een Proline mp18 mp3 speler en ik zou daar graag films op willen zetten, maar als ik ze erop heb gezet staat onjuist formaat.. zou iemand mij willen helpen met dit probleem.
Alvast bedankt ;)
 
Je moet eens achterhalen welke film formaten hij kan afspelen en daarin omzetten met bv FormatFactory.
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Weet je zeker dat hij video kan afspelen als ik deze zie ben ik daar niet zeker van
 
Welkom op Helpmij...

Zoals ik het vinden kan zou je er helemaal geen beeld materiaal op kunnen zetten(?)
Zou alleen maar mp3 en wav aankunnen.
 
Ik vraag me ernstig af of die MP18 wel geschikt is voor video... Lijkt mij een pure audio-speler.
EDIT: Is dezelfde informatie als frankwannet zojuist postte.


Tijs.
 
3 maal recht is scheepsrecht dus lijkt me dat hij dus geen video afpeelt :(:(
 
maar waarom staat er dan in het menu: muziek, foto's en video's dus dan zou je toch video's moeten kunnen kijken ? ;$ ik heb trouwens die van 8gb
 
Zou het niet weten waarom dat daar wel staat.(onjuiste info?) Vooralsnog vind ik verder geen info op het www dat het wel zou kunnen.
 
@RadeonXFX Dat wist je niet...:D Tenzij je die link ook gezien had.

Modag had een link gegeven van een nieuwe versie(layout)
Ts 'r dacht dat is hem niet. Ik had info van model ts'r.Die ook in 8gb versie(tijdelijk aktie) te krijgen was.
Blijft verder nog wel het feit dat ik nergens iets kan vinden over andere ondersteunende beeldformaten.
 
Heel tegenstrijdig allemaal. In jouw laatste link zou die dus mp4 moeten kunnen. Andere linken geven die mogelijkheid niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan