Problemen met van alles

Status
Niet open voor verdere reacties.

berma6

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2011
Berichten
12
Wegens een fout de brouwsel viel regelmatig op een blauw scherm en mijn banksite gaf niet de juiste info weer, heb ik
serverpack sp 4 verwijderd dit was nodig om explorer 7 of 8 opnieuw te installeren.
Nu kan ik serverpack sp4 niet meer opnieuw installeren en ook explorer wil niet meer geïnstalleerd worden.
Ook kan ik java niet meer installeren.
Hij draait nu op een google brouwsel en ik heb nog mozilla.
Ik heb een acer laptop windows xp met acer recovery management daarmee kan ik ook een oude versie herstellen echter dit lijkt ook niet meer te werken.
Bij het configuratie scherm is een tweede map software bij geplaatst
Wat nu?
 
Laatst bewerkt:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Doe jezelf een lol en installeer het systeem opnieuw.
 
Ik ook niet, ik ben toch best wel een redelijk ervaren gebruiker en ik heb echt geen gekke dingen gedaan maar ik denk dat het systeem aan gort ligt.
 
nou succes.
Aangezien je XP gebruikt: je maakt ook gebruik van een user en administrator?
User voor dagelijks gebruik en administrator voor beheer?
 
Ede vlieger je wil zeggen ga naar een andere gebruiker en het probleem is opgelost.
Ik zal eens kijken.
kroliek, een brouwsel komt van een soepje met ingredienten bij een computer alle programma's die je er in hebt zitten.
 
Nee, het systeem volledig opnieuw installeren.
Daarna een gebruiker aanmaken en daarmee altijd weken.
Alleen inloggen als admin als je een keer iets per se wilt installeren.
 
O bedankt ik moet ook zoveel tegelijk doen dus geen Servicepack4
Ik ben bezig geweest met een volledige nieuwe restart maar dat lukte niet ik kwam niet eens meer op Internet.
Ik heb namelijk ziggo als provider normaal klik je op je draadloze verbinding dan zie je alle routers in de buurt, als je dan dubbel klikt op ziggo dan vraagt hij om het wachtwoord nu dus niet hij zegt dat de verbinding weg is en geeft geen veld om het wachtwoord in te voeren.
Ik ben dus weer terug gegaan naar mijn oude brouwsel en gelukkig lijkt alles hersteld ook mijn bankgegevens.
Ik verwacht wel nog regelmatig een blauw scherm te krijgen maar dan zie ik tegen die tijd wel.
 
XP heeft geen SP4. ;)
Windowstoets + r >typ>winver>enter.
Juist ja, klopt.
Maar gaat het hier om Windows 2000?
Je geeft ook niet echt antwoord op de vragen die gesteld worden, vandaar de verwarring.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik snapte het ook niet bij Windows update staat in mijn geschiedenis dat microsoft Windows SP4 heeft proberen te installeren (installatie is mislukt)
Vandaar mijn verwarring.
Ik kon in de veilige modus nog terug in de tijd,toen ik er een goede Windows op had staan kon ik bij mijn reserve bestanden ik ben toen helemaal naar de fabrieksinstellingen gegaan en toen weer terug naar mijn laatste back-ups.
Meteen naar deze back-ups werkte niet, de fout bleef er toen nog inzitten.
Mijn probleem was nadat ik sp3 had verwijderd ook mijn Windows niet meer werkte (sp3 moest er eerst af om internet Explorer te verwijderen hadden ze mij verteld)
Bijkomend probleem was dat ik geen internet meer kon krijgen nadat ik terug was gegaan naar de fabrieksinstellingen, het inloggen op de router van ziggo werkte niet meer, andere routers uit de omgeving deden het nog wel maar bij ziggo kon ik geen wachtwoord meer invoeren, de velden voor het wachtwoord waren weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan