Video 2 seconden inkorten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
377
Hallo Allemaal

Ik heb een film gedownload, en vanaf een andere site de ondertiteling. Nou komt de ondertiteling steeds 2 seconden te laat in beeld. Nou wil ik deze 2 seconden eruit knippen alleen ik weet niet hoe. Ik heb windows movie maker al, maar weet niet hoe dit werkt. Iemand een idee hoe, of met een ander programma ?
 
Vraagteken

Bedoel je de film met de ondertieteling samen inkorten of alleen de film en dat de ondertieteling los van elkaar inkorten
 
Ja. dat kan ook inderdaat maar ik zou gewoon de video in een programma zo als Movie Maker ( live ) importeeren en er via een tijdslijn tool -2 seconden er af halen
 
O ik heb er 2 seconden van af kunnen knippen, maar wil ik hem opslaan dan kan ik hem alleen maar opslaan als Movie Maker - Projecten, hoe krijg ik dit in een normaal videofragment, zoals die was?
 
Met een subtitle editor kun je gewoon de ondertitels 2 seconden eerder laten beginnen.
 
Ik heb het gedownload alleen een vraagje nog. Ik moet het project nu opslaan alleen ik kan kiezen uit enorm veel bestands typen. Maar ik moet gewoon een video fragment. Die staat er niet tussen?
 
Ik zou niks opslaan en de video ongemoeid laten.
 
Wat ik al eerder zei, het ondertitel bestand aanpassen. Volg de links die ik plaatste.
 
Ja heb ik gedaan en je moet die film toevoegen om de ondertiteling aan te passen. En dan ?? Staat verder niks uitgelegd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan