Groot probleem met Windows Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasonmalan

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2010
Berichten
6
Beste mensen,

Ik heb samen met een vriend van mij een filmpje gemaakt van onze skate trip naar Madrid. Om even de situatie compleet te maken: We hebben 5 avonden elke avond een uur of 3 er aan gezeten. van de 66 minuten aan beeld dat we hebben hebben we nu een filmpje van 6:30 minuten waarin we alles op de muziek hebben bewerkt. de beelden hier in zijn afkomstig van 117 losse bestanden die in totaal 6,5 GB zijn. Een hoop werk dus.
Filmpje is nu af maar bij het exporteren blijft hij bij 86 % hangen, ongeacht welke kwaliteit e.d. ik hem exporteer. Ik ben dus op zoek gegaan naar het probleem. De filmpjes die ik heb gebruikt zijn opgenomen op een GoPro camera en dus in .mp4 format. Een format die volgens de online hulp service niet ondersteund word.
Ik heb bij het importeren van het materiaal GEEN waarschuwing gehad dat dit format niet ondersteund word. Ook heb ik dat nooit kunnen vermoeden omdat hij alles gewoon afspeelt in het programma zelf.

Met andere woorden. Ik kan het filmpje nu alleen in de preview modes van Windows Movie Maker afspelen maar ik kan hem niet exporteren.

Iemand ideen over hoe ik dit kan oplossen? ik ben ten einde raad.
Alvast bedankt,
Jason
 
Heb je wel al een compleet MP4 bestand opgeslagen staan want dat kan ik even niet opmaken uit je verhaal.....
Is het misschien een idee om het bestand te converteren naar een gangbaar bestand?
 
@terrarabo
Hey ja ik heb net alles geconvert naar AVI (wel gangbaar), nieuwe save file voor het project gemaakt en alle beelden in het project opnieuw toegewezen naar de .avi bestanden.

Ik hoopte dat dan het probleem uit de wereld was maar nee. Hij loopt nog steeds vast op 86 %... elke keer bij het zelfde specifieke filmpje. Gek genoeg is dit film bestandje de zelfde format als alle andere en er is verder niks mee.
Ik kan het hele filmpje afspelen, zodra ik hem wil exporteren loopt ie vast op 86% en verschijnen er ineens kruisjes bij sommige filmpjes en zelfs bij het nummer wat er onder zit. Maakt dus niet uit in welk format de filmpjes zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan