Movie Maker bestand niet te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guitarnet

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Berichten
243
Ik heb enige tijd geleden op mijn oude Windows XP computer met Windows movie maker een video gemaakt van 10 minuten.
Nu wil ik hieraan verder werken op mijn nieuwe computer (met Windows 7 Home Premium) met behulp van Windows Live Movie Maker.

Maar als ik het bestand open krijg ik de volgende melding:
'Movie Maker kan dit projectbestand niet openen. Het bestand is mogelijk niet compatibel met Windows Live Movie Mkaer of het bestand is beschadigd'

Bij mijn vriendin op de laptop met Windows XP opent hij wel.
Is er een manier dat ik dit bestand ook in Windows Live Movie Maker kan openen/bewerken?
 
Dat komt omdat Win7 een andere versie heeft van Windows Movie Maker en dus niet compatible misschien is er wel een tooltje waarmee je het kan openen, net zoals office 2003 en office 2007 versie dan moet je een comaptible patch erin doen en kan hij wel die bestanden openen.

Suc6
 
ja, kheb nog ff wat rond gezocht en inderdaad.
Windows Movie Maker en Windows Live Movie Maker zijn eigenlijk gewoon 2 totaal verschillende programma's. Werken dus niet goed met elkaars extensies.

Uiteindelijk heb ik maar Movie Maker 6 (de oude van Windows Vista) gedownload en geïnstalleerd, dus ik ben weer geholpen en kan weer verder knutselen!

Bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan