Windows movie maker. Problemen aanmaak film

Status
Niet open voor verdere reacties.

LINC1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Berichten
2
Ik heb geen problemen als ik al mijn filmkes importeer in Windows Movie maker. Daarna lukt het mij perfect om mijn films te bewerken. Maar ik heb een probleem als ik op het einde mijn film wil opslagen op de PC als 1 grote film. Ik heb volgend probleem:

"Windows Movie Maker cannot save the movie to the specified location. Verify that the original source files used in your movie are still available, that the saving location is still available, and that there is enough free disk space available and then try again."

Nu heb ik per klein fragment uitgezocht welk fragment het probleem aangeeft. Het zijn steeds 6 fragmenten film die steeds dit probleem aangeven. de rest lukt zonder probleem. Ook al probeer ik maar 1 van deze 6 fraglenten te bewaren, krijg ik al deze foutmelding.

Kan iemand mij soms helpen?
 
Waar heb je de geimporteerde filmpjes staan? Heb je al geprobeerd om een map op je bureaublad te maken, daar de filmpjes in te zetten, en dan importeren in Windows Movie Maker?
 
Welkom bij Helpmij.nl LINC1, ik verplaats je vraag naar de juiste sectie :)
 
Ik heb de raad opgevolgd van Probleempjes, heb mijn .wmv filmpjes geplaatst op de desktop en heb deze geimporteerd in movie maker en deze gesaved in dezelfde map op de desktop onder .mswmm. Daarna heb ik geprobeerd om de uiteindelijke film te saven als een .wmv film, maar krijg onmiddellijk de welgekende error boodschap. Het zijn weer steeds dezelfde 6 filmpkes die het probleem geven. Wie kan er mij verderhelpen.
 
Dus... Je hebt de 6 originele filmpjes nog, maar ze weigeren dienst? Heb je al geprobeerd deze filmpjes te hernoemen, de niet meewerkende filmpjes te verwijderen en de hele procedure dan opnieuw te beginnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan