Konig Video Grabber CMP-USBVG6 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost72

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2011
Berichten
5
Hallo,

Ik heb een Video Grabber gekregen en ik wil wat oude VHS banden omzetten naar digitaal via de PC.
Wat ik ook doe ik krijg geen signaal van de Video Grabber.
Ik heb al de drivers ge update, opnieuw geinstalleerd, 100 x gereboot maar het wil niet lukken.
Ook verschillende video capture programmas geprobeerd zonder resultaat.

Heeft iemand ervaring met een werkende video grabber van Konig model CMP-USBVG6 ? M´n PC heeft Windows 7.

Inmiddels heb ik al heel wat uren hieraan besteed en sta op het punt de Konig weg te smijten.:evil:

Gaarne advies over een oplossing qk beter merk/type video grabber.
 
Hoe heb je je video recorder dan op de konig aangesloten?
Dat vertel je er niet bij.
Juiste driver voor win 7. Konig heeft aparte drivers voor win7(64bit).
 
Joost,

Sinds twee weken deze grabber in bezit. Installatie bij mij was eigenlijk starten en lopen. Voorafgaand aan installatie van de driver vraagt ie echter wel het apparaat in te pluggen voorafgaand aan het installeren van de driver. (dat was nieuw voor mij, ik was gewend eerst de driver te installeren alvorens een USB apparaat aan te sluiten).

Bij mij was er echter een andere reden waarom ie het niet deed: in de testomgeving haf ik de grabber aangesloten op een dvd speler dmv composiet kabel (de drie tulp stekkers). Alles prima. De videorecorder bleef echter op zwart toen ik de stekkers aansloot. 5 uur later en honderd keer drivers installeren viel het kwartje dat de tulp aansluitingen op de VCR een line in betrof, voor het ooit makkelijk kunnen aansluiten van een video8 camcorder.

Toen maar aangesloten via de scart uitgang (wel een verloopstukje voor de tulpstekkers daarvoor nodig, te koop bij Action voor 1,49) en alles was prima.

succes ermee!

PS: ik draai windows 7 x86
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan