van nrg naar iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark1993

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
Berichten
303
weet iemand ook een goeie programma waarmee ik van nrg naar iso kan overzetten

met magiciso heb ik ook gedaan maar die werkt niet
en met avs ook ging ook alles goed alleen er was geen ondertitel en de geluid liep 5 sec voor

wie o wie

mark
 
MagicIso kan het ook: Download het, installeer het, start MagicIso, kies "Try it" en dan via Extra -> Convert kun je .nrg bestanden omzetten naar .iso (en omgekeerd etc.)

Succes,

Tijs.
 
@dnties: die heb ik ook gedaan maar dan bleef hij hangen op 1 procent en daar heb ik ook niks aan
@M4RCO: die ga ik ook even probeeren

ps met nero kon ik het ook niet doen
 
Via een omweg zou het met nero (de ImageDrive component) i.c.m. ImgBurn ook moeten kunnen:
Laad in ImageDrive het .NRG bestand. Start daarna ImgBurn. Kies Create image file from disc. Kies als source de schijfletter van ImageDrive, en als destination het .ISO bestand dat je wilt laten maken.

Overigens heb ik nog nooit problemen gehad met het converteren van .NRG bestanden in MagicIso, dus ik vraag me in bescheidenheid af of het .NRG bestand zelf wel goed is, maar dat merk je snel genoeg [met het programma van M4RCO danwel de instructie in de eerste paragraaf.]

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
oke vandaag wou magiciso niet meer werken dus maar bedankt voor de hulp ik heb de nrg2iso geprobeerd en het werkt
 
Mooi dat het gewerkt heeft.

Waarom wilde je eigenlijk een NRG bestand omzetten naar ISO? De meeste programma's weten wel raad met NRG images.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan