Qware tablet 7 inch pro 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

beginnershacker

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2010
Berichten
63
Hallo,

ik zou graag een goedkope tablet PC aanschaffen (gwn als speeltje eigenlijk) en daarom dacht ik hierbij aan de Qware tablet 7 inch pro 3 die momenteel in prijs gedaalt is bij Intertoys. Is dt een goeie keuze???? Weet er iemand meer informatie (voordelen-nadelen)?? Want op internet zijn de meningen heel verdeeld.

Alvast bedankt,
Beginnershacker
 
Heb je al gekeken naar reviews op YouTube.nl? ik heb hem toevallig vandaag besteld en morgen krijg ik hem binnen. ik koop hem voor dezelfde reden als jij: als een speeltje. mij lijkt het wel een goeie tablet. ook omdat het Android 2.3 heeft, en omdat het een warmtegevoelige multi-touch is, maar ook omdat dit bijna de enige GOEDKOPE tablet is met de echte android market. Je kan ook nog zoeken naar reviews van deze tablet op google.nl. morgen heb ik hem in huis en dan zal ik wel wat dingen erover vertellen.

Veel succes!
 
Bedankt multirobbert!!!

Heb inderdaad wel wat filmpjes op youtube gezien en ook inderdaad android market 2.3 want nu heb ik weer een reden bij om hem te kopen;)
 
kan wel zijn maar weet je een paar nadelen of voordelen of specificaties???

informatie/specificaties

productnummer 581520

Spellen spelen of films kijken? Alles is mogelijk met deze tablet.

Video, muziek, foto, internet, games
De Tablet PC 7 inch (17,4 cm) is er helemaal klaar voor door de 3D accelerator! Ervaar films, bekijk foto’s en luister naar muziek in de palm van je hand. Eenvoudig en direct toegang tot internet opent een wereld aan digitale informatie en vermaak.

Android OS 2.3
Het Android 2.3 besturingssysteem is zeer geschikt voor Tablet PC’s met een touch screen en biedt een flexibel gebruik van de applicaties en bestanden.
Beschikbare applicaties zijn o.a. e-mail, internet browser, agenda, foto-, muziek- en videospeler, klok, camera, rekenmachine, kalender en nog veel meer!

Android is in te stellen in meerdere talen.

Download applicaties via Android Market
De Android Market applicatie biedt toegang tot downloadbare games, social media, demo’s, handige applicaties en widgets en nog veel meer. Met keuze uit zeer veel applicaties, die je direct naar de Tablet PC Pro kunt downloaden en installeren, pas je jouw Tablet PC Pro geheel aan naar eigen wens!
Nieuwsgierig of er iets voor jou tussen zit? Kijk op http://market.android.com voor meer informatie.

Touch screen of toch muis en toetsenbord?
Kies eenvoudig je applicatie door het icoon op het scherm aan te raken. Typ woorden met behulp van een digitaal toetsenbord. Navigeren is intuïtief en gemakkelijk. Wil je toch een muis en toetsenbord, dan hoef je die alleen maar aan te sluiten via USB.

Voor de 7” is een verstelbare Cover Keyboard Pro Black beschikbaar; een beschermkaft met ingebouwd USB toetsenbord en standaard voor een comfortabele kijkhoek.

Kenmerken
• 1,2 GHz processor, 512 MB DDRIII RAM
• 4GB geheugen, uitbreidbaar geheugen via MicroSD of USB stick
• 7 inch 16:9 TFT Multitouch capacitief beeldscherm
• 3D accelerator
• In meerdere talen in te stellen
• Draadloos WiFi b/g/n internet voor web, e-mail en Android Market
• Ingebouwde microfoon en 1 camera's (1.3 megapixel)
• Android OS 2.3 besturingssysteem
• Video, muziek en foto’s afspelen
• USB-aansluiting en mini-HDMI
• Gyrosensor
• Ondersteunt USB muis en toetsenbord

Ondersteunde audioformaten
MP3, WMA, MP2, OGG, AAC, M4A, MA4, FLAC, APE, 3GP, WAV

Ondersteunde videoformaten
AVI (H:264, DIVX, XVID) rm, rmvb, MKV (H:264 DIVX, XVID), WMV, MOV, MP4 (H:264, MPEG, DIVX, XVID, MPEG, MPG, FLV (H:264, H:263)

Batterijduur
• Muziek: 10 uur
• Video: 5 uur
• HDMI output afspelen: 4 uur

Inhoud
• Tablet PC 7 Inch
• AC-adapter
• Handleiding (Nederlands, Frans, Duits en Engels)

Welke accessoires zijn geschikt voor de Tablet PC Pro
Je kan de tablet PC uitbreiden met o.a. de volgende accessoires:
• MicroSD geheugenkaart (advies maximaal 16GB)
• USB stick met flashgeheugen (advies maximaal 16GB)
• Luxe beschermhoes met ingebouwde USB toetsenbord

een paar voordelen zijn:
1. het is zeldzaam dat zo'n goedkope tablet android market heeft.
2. het is een fijne tablet voor een mooie prijs
3. het is een multi-touch, dus handig voor in- en uitzoomen.

een nadeel is:
1. het is een goedkoop ding, dus verwacht niet dat het een Samsung Galaxy Tab 10.1 is
2. het is Geen 1,2 GHZ processor, maar eigenlijk een 1008 MHZ processor
 
heel erg bedankt multirobbert!!!! Zeer veel functies trouwens!!

Ronnie1: je kan gelijk hebben maar ik vind het wel leuk om een ''tablet PC'' te hebben snap je?? ;) en die laptop zou ik sowieso kopen :)
 
klopt! dat vond ik zelf ook al!
een paar maand geleden kocht ik ook een tablet, maar dan bij de bartsmit, maar die hebben gelogen! ze zeiden dat er een market op zat, maar die zat er uiteindelijk niet op, dus ik zou de bartsmit niet meer vertrouwen, maar bij deze tablet zit er WEL market op, omdat andere mensen dat ook zeggen.

Kortom: de beste goedkope tablet (mijn mening dan)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan wel eens gelijk hebben want ik heb eens rondgevraagd en blijkbaar heeft iemand die ik ken deze tablet ook en ze was er zeer tevreden over ;D
Maar op vele sites zeggen ze wel dat het niet aan te raden is omdat hij nogal traag is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
deze tablet heeft 512 ram geheugen. dat is echt niet traag. andere mensen kunnen dat denken, maar voor zo'n prijs is hij helemaal niet traag. je kan bijvoorbeeld Angry Birds met gemak spelen, zonder lag. Maar het is natuurlijk niet te vergelijken met een Ipad of een Samsung Galaxy Tab, maar dat hoeft ook niet.
Hij is snel genoeg om spellen te kunnen spelen, te internetten enz.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja, ik geloof je wel meer als die sites hoor maar er is heel veel commentaar op de snelheid maar dat kan m'n mening over de prijs-kwaliteit verhouding niet veranderen.

Is er eigenlijk een verschil met een ipod touch (buiten de grootte) want deze heb ik al...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat weet ik zo even niet, maar deze tablet is gewoon een leuk speeltje waar je op kunt internetten, gamen, mailen enz.
morgen heb ik hem in huis en dan zeg ik er wel wat meer over.
 
Laatst bewerkt:
ik heb de tablet net binnengekregen en ik moet zeggen dat het naar mijn verwachtingen is. alles werkt snel en soepel. de multitouch werkt ook prima. ik heb net Angry Birds erop gezet en dat werkt, naar mijn verwachtingen, zoals het hoort. Dus zonder hapering. het internet is zelfs boven mijn verwachtingen. het werkt prima en snel!
Conclusie: ik vind het een prima, snelle, soepele tablet voor zo'n prijs.

Succes!
 
Heel erg bedankt!!
Na wat denken heb ik overwogen om in plaats van die laptop die ik miss zou kopen in de plaats een tablet PC te kopen (miss hé), en dan zou ik een betere tablet kopen, alleen weet ik nog niet dewelke daarom zal ik maar een nieuwe vraag starten denk ik want ik heb nog een paar vraagjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan