Fout bij het openen van foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

mioo

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2012
Berichten
5
Toen ik vandaag foto's op mijn computer had gezet en de foto's met picasa photoviewer wilde openen, zag je bovenin een gekleurde rand en de rest was grijs? ik heb het al talloze keren opnieuw geprobeerd ook om ze te openen met windows viewer voor afbeeldingen en faxen enz. Normaal gebruik ik altijd dezelfde camera en de zelfde manier om ze erop te zetten dus hier aan ligt het niet.

Op mijn vader zijn computer deden ze het wel, maar ik wil ze ook op mijn computer hebben en ik heb geen flauw idee hoe ik dit op kan lossen?
 
Deinstalleer Picasa, ook de database verwijderen.
Herinstalleer Picasa.
 
ik heb picasa verwijderd via software / verwijderen. Is de database dan ook verwijderd, zo nee waar kan ik die vinden?

Nu picasa verwijderd is opent hij ze nog niet via een ander programma.
 
De database staat in "C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Application Data\Google\Picasa3\db3.
Wat ik nog wil weten is waarom dat ene plaatje wel werkt.
Is dit van een ander formaat?
 
Ik kan de database niet vinden..

Nee die foto heeft hetzelfde formaat!
 
Ik heb nog een keer het mapje verwijderd en de fotos er op nieuw opgezet en nu doet hij het weer! of dat nou komt omdat ik picasa opnieuw had geiinstalleerd of omdat ik bezig was met Irfanviewer te downloaden of omdat ik de schijf heb gedefragmenteerd, ik heb geen idee.

In ieder geval erg bedankt! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan