Serie branden op dvd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheLegend

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Berichten
12
Ik probeer al een paar dagen een serie op dvd te branden, maar tot nu toe is het mij niet gelukt om het er op te krijgen.

Omdat het om 15 afleveringen van ongeveer 1,5GB per stuk gaat weet ik dat ik meerdere dvd's nodig heb, de afleveringen zelf zijn in .mkv bestanden
Zelf heb ik ook een passende ondertiteling bij gevonden in .str

Ik wil het heel graag op een dvd branden het liefst nog met een menu (niet noodzakelijk)

Alvast bedankt voor de hulp,

Jeffrey
 
download convertxtodvd, daar kan je bestanden maken, menus toevoegen etc. je kan dan bijv 4 afleveringen kiezen per dvd en dan worden ze wat gecomprimeerd etc.
 
Hoi,

Neem aan dat example er rekening mee gehouden heeft dat het een software is die gekocht moet worden;);)
 
Meestal is die software ook heel duur, en dan nog is de kwaliteit laag.
Is er niks (legaals) dat gratis is?
 
ah ik dacht dat er een gratis trial voor beschikbaar was.. kwaliteit hiervan is trouwens prima. tuurlijk is het zo dat hoe meer eps je op een dvd wilt, hoe lager de kwaliteit zal worden.

echte freeware alternatieven ken ik daarnaast niet.
 
Ik heb de trail geprobeert, dat is met een nadelig watermerk dwars door je beeldscherm, en continu...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tsja dan ben ik bang dat je gewoon een programmaatje moet kopen of zelf nog naar iets anders moet zoeken. lijkt me trouwens echt geen ramp om iets aan te schaffen aangezien je een serie wilt branden waar je (naar mijn aanname) ook niet echt iets voor betaald hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan