Film van decoder op computer zetten met HDMI kabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maanmeisje2

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Berichten
12
Hallo iedereen,

wij kijken thuis digitale tv. Daarbij zit een decoder die tevens een opslagcapaciteit heeft van 500 gb (een Digicorder_DC-AD2100, zie http://media.tn-media.be/pdf/Technische_specificaties_Digicorder_DC-AD2100.pdf voor specificaties). Je zou denken, daar heb je ruimte zat mee, maar toch begint hij zo langzaam vol te raken met dingen die wij thuis nog willen zien en dingen die we niet willen verwijderen. Er zit op de decoder geen mogelijkheid om dingen op een dvd te zetten en ik heb ook geen dvd-brander oid die ik er op aan kan sluiten. Dus ik vroeg me af, is het misschien mogelijk om via de HDMI uitgang, met een HDMI kabel, de digicorder op mijn computer (laptop met windows 7) aan te sluiten en dan mijn computer als opslag te gebruiken totdat ik de programma's heb gekeken en ze weer wil verwijderen? Of is zo'n HDMI aansluiting op een computer ook alleen maar een uitgang? Ik heb op het moment geen HDMI kabel, anders had ik het al wel geprobeerd. En heb ik dan nog bepaalde software nodig om de bestanden op mijn computer te bekijken? Of heeft er iemand een andere idee waardoor ik die programma's toch kan bewaren?

mvg
Karin
 
Goedemiddag,
Lees dat het met een dvd recorder via de scart zou moeten gaan dus denk dat het op de pc moeilijk wordt.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan