Ondertitels Instelbaar maken ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tgokhan91

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
162
Hoi, ik wil graag instelbare subs hebben onder mijn films, Ik heb films waar ondertiteling er vast onder zit en ik zal niet weten hoe ik dat instelbaar maak

Kunnen jullie mij verder helpen?

m.v.g
 
Beste,

Bij een film waar de ondertitels "ingebakken" zitten kan je dat niet doen.
Als ze er los bij zitten is dat vaak een .srt bestand. Die kun je vaak met rechtermuisknop --> ondertiteling --> uitschakelen doen, maar dat hangt af van het programma dat je gebruikt.
 
das mooi kl*te dan .

Ik heb dus een film die Japans gesproken is en Engels ondertiteld is. Nu heb ik die film ook in het Engels gevonden alleen de kwaliteit is gewoon bagger ,heb geprobeerd software matig de kwaliteit te verhogen maar dat hielp niet. Had een bestand van 5 GB maar geen moer verbetering aan de kwaliteit. Dus ging ik over na Plan B. De Engelse Audio spoor eruit gehaald en in de Originele film geplakt. Nu heb ik mooi de film in het Engels maar heb ook de sub eronder vast zitten. Daarvoor wilde ik weten of er een programma bestaat die dat instelbaar maakt of helemaal eruit haalt. Ik heb later ook de Nederlandse sub gevonden en die zal ik dan als extra willen invoegen. Mja, bedankt voor je reactie .

Als er iemand is die het weet en uitlegt hoe ik dit oplos . Graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan