MPEG-2 TS video (extensie .ts) converteren naar bewerkbaar formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

texxie

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2011
Berichten
8
ik heb sinds kort een harddiskrecorder van mijn provider bij m'n abonnement en kan nu dus tv programma's opnemen. Om nu een beetje fatsoenlijk om te gaan met m'n diskspace én om de programma's af te spelen via m'n mediaplayer, wil ik de bestanden kunnen bewerken en converteren naar een AVI formaat.
Nu heb ik diverse conversieprogramma's maar helaas is er geen één die het .ts formaat aan kan. Ook het open source programma DVD Flick kan dit formaat helaas niet aan.

Wie heeft er tips of weet welke software (het liefst freeware of open source) ik hier het beste voor kan gebruiken?


LET OP: het gaat hier dus NIET om de video_ts maar om de extensie .ts!!
 
Ik gebruik Xilisoft Video Coverter (neit gratis). Ideaal, want converteert zo ongeveer van alles naar van alles.

Freeware is er ook voldoede. Google maar eens op "convert .ts to avi" dan kom je pagina's vol tegen.
Bijvoorbeeld DEZE
 
jammer genoeg geeft jouw suggestie allemaal foutmeldingen en snap ik helemaal niets van al die andere dingen, bovendien is het vrijwel allemaal koop software en ik wil juist open source omdat ik daar betere ervaringen mee heb met andere programma's.

Heb inmiddels ook de Quick Media Converter gedownload, maar ook die geeft steeds foutmeldingen en werkt niet zoals het zou moeten, jammer genoeg.

Zijn er nog andere suggesties??
 
het blijkt nu dat de bestanden op een bepaalde manier waarschijnlijk encrypted zijn, weet iemand hoe ik daarmee om kan gaan? Dus hoe ik die encryption eraf krijg zodat ik het teveel aan opname kan verwijderen en de bestanden kan splitten, uiteraard is alles voor eigen gebruik!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan