software voor hercules dj control air

Status
Niet open voor verdere reacties.

fonville

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2011
Berichten
93
ik heb een hercules dj control air. ik ik wil graag weten welke software ik er voor kan gebruiken. er zit djuced al bij. maar zijn er nog anderen programma's die comtimabel zijn?
 
virtual dj (weet ik niet zeker maar er is een gratis homeversie beschikbaar)
 
ik heb hercules DJ control e2 en die werkt prima met virtual dj,
 
Vraag is verplaatst naar een geschiktere sectie dan overige software
 
De Hercules DJ Control Air wordt inderdaad geleverd met dJuced (ik kan het weten, ik verkoop ze zelf haha). Virtual DJ is mogelijk, maar er zit bij VDJ geen standaard mapper (gegevens met de controls van de DJ Control Air) van de DJ Control Air bij, dus die zul je zelf moeten programmeren in VDJ zelf met de Key-Learn en Action-Learn functie.
Verder zijn er ook nog andere programma's als mixmeister etc. die je ook zelf moet programmeren net als in VDJ.

dJuced werkt gewoon het beste met de Air, dus die zou ik ook gebruiken als ik jou was, heb je het meeste aan, wil je toch wat anders, zou ik de Hercules DJ 4-set aanschaffen. Is een full control voor Virtual DJ, heeft een eigen geluidskaart met 2 kanaals output, een regelbare hoofdtelefoon output, microfoon input en net wat grotere jockwheels voor een nog fijnere feeling maar wel net als de Air, touch gevoelig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan