Camtasia problemen, video is korter geworden (5 min) dan ik had gemaakt(8-10 min).

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0148

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
26
Hallo

Ik probeerde een video van garry's mod, gerecord met fraps.
te maken, ik heb hem helemaal ge-edit, en hij is ongeveer 8 minuten.
laats had ik ook een van 10 minuten en die had hetzelfde probleem,
namelijk wanneer ik op "produce and share" klik dan renderd het, maar ik heb het gevoel dat hij bij iets over de helft al stop met langere video's.
dat weet ik niet zeker maar dat zou zo maar kunnen omdat, daarna gaat het naar het voltooi scherm, en dan zie je een preview van de video, en dan is hij maar iets van 5 minuten lang, en bij de helft ongeveer dan zie je dat het beeld is vast gelopen en dat je alleen nog maar geluid hoord, en na nog een paar minuten hoor en zie je helemaal niet terwijl het balkje gewoon door gaat.

kheb het met mp4 geprobeert in het begin elke keer, daarna dee ik ook eens wma om te kijken of dat hielp, maar daar had ik ook dat probleem.

wie weet een oplossing hiervoor? met kortere video's ongeveer 3 minuten heb ik dit probleem niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als Camtasia een demo is kan het zijn dat hij begrenst is tot 5 min.
 
nou ik er aan denk, ik heb al eerder video's gemaakt die ook mp4 werden, en ook langer dan 8 eentje zelfs 14 minuten, daar heb ik ook clips in gezet in delen, omdat fraps altijd clips in delen zet.
zou het kunnen dat het door fraps komt omdat ik bij fraps de framerate op 100 had (ookal kwam de fps niet hoger dan 50)? en heeft de size hier misschien iets mee te maken?
 
Ik heb de vraag verplaatst naar een geschiktere sectie dan de overige software :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan