.Arc

Status
Niet open voor verdere reacties.

murderboy

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Berichten
119
Hallo,

Geen idee of dit hier moet maar:
Ik heb enkele foto's van mijn mobiel naar die van mijn broertje gestuurd(bluetooth) aangezien mijn pc connectie niet werkt.
Maar nou heeft hij ze ge-upload en heb ik foto's met een .arc bestand.
En ik zou niet weten hoe ik die kan openen?

Ik heb iets van een Freearc ofzo, maar als ik ze dan open zegt ie dat het bestand beschadigd is.
Sowieso apart om foto met .arc te hebben lijkt me.

Zelfde probleem met .tec

Weet iemand wellicht hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Hernoem de plaatjes eens naar .jpg .gif .png .bmp (wat het voorheen was). Kijk daarna eens of de plaatjes openen.

Lukt het niet dan via de moeilijke weg. Download een versie van hexedit en open één van de bestanden. Zoek de eerste getallen die je ziet eens op bij filext.com. Deze eerste getallen bepalen namelijk van welk type het bestand is.
 
Wat hadden die bestanden toen je ze verzond voor een naam.

.arc moet je volgens mij uitpakken met bijvoorbeeld Peazip. Peazip is gratis meestal moet je voor anderen later betalen, of het is vaak shareware.

http://www.peazip.org/index.html
 
Ze komen van me mobiel, daar is het gewoon een jpg file.

Geen idee hoe ik dat kan omzetten? Heb je zeker een omzetter voor nodig, daar heb ik wel wat van gelezen.
Zal even naar dat hexedit en filext.com kijken.
 
Laatst bewerkt:
Hexedit snap ik niet, krijg je op van die binaire code gedoe.
Filext.com ook nog niets uit kunnen halen.

Peazip verandert er niets aan, die stopt ze gewoon in bv zip file.
Maar soort bestand blijft .arc en nog steeds niet te openen.
Geeft aan beschadiging bestand ook vaak.

.tec herkent ie niet eens.
 
Ik denk, gooi die bestanden maar weg en laat je broer die foto's op je computer zetten en herlaadt de bestanden van je broer eens terug via de (of een) computer en dan overhevelen terug naar je mobiel. Is dat niks of.....denk je dat het niet kan. proberen kun je altijd.

Het is maar een idee he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan