Hotspot maken in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elandlord

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
Berichten
330
Hallo,

Sinds kort heb ik mijn pc voorzien van Windows XP in plaats van Windows 7, omdat ik bepaalde games etc. graag wilde spelen.

Er was altijd een functie in Windows 7 waardoor je vrij eenvoudig een Wi-Fi hotspot kon maken. Deze functie mist echter in XP. Ik heb natuurlijk op fora's en op google wel wat gezocht, en heb uiteindelijk ook wat gevonden. Deze manieren werkte echter allemaal niet en ik zou graag iemand vinden die voor mijn een (nederlands) stappenplan wil maken over hoe het precies in zijn werk gaat.

Ik wil graag mijn LAN-verbinding delen via een extern Wi-Fi USB stickje. Er komen namelijk regelmatig mensen bij mij over de vloer die gebruik willen maken van Wi-Fi, en omdat wij over geen draadloze router beschikken zou ik het graag op deze manier willen oplossen. Ik heb Windows XP service pack 3.

Hoop dat het een beetje duidelijk was, zoniet, vragen mag altijd ;)

Alvast bedankt! :thumb:

Elandlord
 
Late reactie, maar ik had de toevoeging niet gezien.

De eerdere site had ik al gevonden, maar die werkte niet. Het filmpje werkt echter wel perfect (denk dat de laatste stap niet goed uitgelegd werd elders).

Heel erg bedankt voor je hulp! :thumb:
 
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan