Hamachi probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

djbertrik

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Berichten
154
Ik gebruik hamachi om MineCraft te spelen, maar ik heb met de persoon die host een doorgestuurde tunnel nu wil ik een directe tunnel hoe moet dat

Alvast Bedankt

Bertrik
 
Welke stappen heb je gevolgd toen de persoon ging hosten, hoe heb je je instellingen neergezet om te kunnen verbinden?
 
Welke stappen heb je gevolgd toen de persoon ging hosten, hoe heb je je instellingen neergezet om te kunnen verbinden?

Ik heb Hamachi Geïnstalleerd toen geklikt op Netwerk, Een bestaand netwerk toevoegen en toen heb ik het Netwerk-ID en wachtwoord ingevoerd en zijn IP4 gekopieerd
 
Dat zou in gewoon zo moeten lukken bertrik, waarom zou je eigenlijk een directe tunnel willen gebruiken, als deze instelling ook werkt als ik vragen mag?
 
Dat zou in gewoon zo moeten lukken bertrik, waarom zou je eigenlijk een directe tunnel willen gebruiken, als deze instelling ook werkt als ik vragen mag?

Mijn spel werkt niet goed met een doorgestuurde tunnel en wel met een directe tunnel ik kan het gewoon niet spelen en wil daarom heel graag een directe tunnel
 
Hmm, ik zie een aantal dingen staan over portforwarding dat dat moet kunnen verhelpen, maar weet niet of dat wel de oplossing zal bieden. Het spijt me maar ik denk dat ik mij terugtrek ;) Kan simpelweg hierop verder geen antwoord meer geven, mijn excuses :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan