mediaspeler kopieerproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

samson27

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
Berichten
6
Hoi,

ik heb net mijn lacie 'play HD' mediaspeler op mijn pc aangesloten. Ik wil er enkele films opzetten maar blijkt dat mijn pc steeds vastloopt bij het kopieren. Nadien blijkt dat de bestanden er bijna volledig opstaan. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik steeds mijn pc moet resetten nadat ik een filmpje kopieer om mijn mediaspeler.

De mediaspeler heeft een interne schijf van 1T. Mijn pc draait op windows 7 64 bit en is een 4 tal maanden oud.

Mijn tweede vraag is de volgende: ik zit nog met een oudere tv. Dus moet ik het stellen met een ouderwetse audio/video aansluiting (geel/rood/wit). Ik moet dus nog een kabeltje bijhalen. Is het beter van een tussenstuk te kopen tussen hdmi kabel en mijn tv of neem ik een nieuwe kabel met langs de twee kanten een 'ouderwetse' verbinding.

Laat gerust weten als er nog gegevens nodig zijn, in ieder geval heb ik al wat afgesurfd vandaag om een oplossing te vinden maar die is er niet tot nu toe. Misschien heeft iemand dit ook al tegengekomen?µ

mvg,
Samson27
 
Ik heb ondertussen verder getest. Heb mijn mediaplayer op de tv aangesloten. De harde schijf via het menu geformateerd, firmware opnieuw geïnstalleerd. Resutlaat: een kleiner geworden harde schijf 250 Gb. Via mijn pc dan de resterende ruimte op mijn schijf herbenoemd tot een nieuwe schijf... enfin miserie dus.....

Nu de films. Computer blijft vastlopen bij kopieren. Echter heb ik geprobeerd een film op een usb stick te zetten, geen probleem, van daar aangesloten op mijn mediaplayer, en dat speelt vlot.... hm.... toch raar. Zou het misschien de connectie kunnen zijn? De usb poort? Iemand een idee?

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan