Wat moet ik met sommige bestanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcgobbo

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Berichten
98
hallo, ik heb een spel gedownload namelijk crysis. Ik heb het gedownload op *knip* Ik heb een paar gekke bestanden ontvangen. Ik kreeg 001-bestanden. Die heb ik allemaal met winrar in een rarbestand gezet (dat stond op internet dat ik dat moest doen). Verder heb ik nog een SFV-bestand. Ik weet niet wat ik hiermee moet ( ik las dat dit bestand niet nodig is). Ik wil dus dat spel spelen zonder het spel te branden op een cd. Daarom heb ik MagicDisc gedownload waardoor ik het spel kan mounten(het spel spelen zonder cd). Maar als ik op mounten klik dan krijg ik 2 bestanden ( Setup-1.bin en Setup-2.bin). Het is een bin-bestand. Ze doen het allebei niet want dan komt er te staan: failed to mount CD/DVD image!. Ik weet niet wat ik moet doen om dit spel te kunnen spelen zonder cd. Weet iemand wat ik fout doe? Heb ik soms de verkeerde bestanden gedownload? Moet ik 001-bestanden niet in winrar zetten? Wat moet ik doen om het spel te kunnen starten? :( Alvast bedankt!

de link waar ik heb spel heb gedownload is hier: *knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
illegaal gedownload bestanden zullen bij Helpmij.nl niet aan de praat geholpen worden.
Ik heb je link en naam van de download site weggehaald.
Ook zet ik er een slot op.
mij te illegaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan