Videobewerking.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fraloes65

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2011
Berichten
7
Geacht forum,
sinds kort ben ik in het bezit van een HD camcorder :GZ-HD520BE. Op Lanzarote voor het eerst wat beelden opgenomen. Vanaf de camcorder op mijn pc gezet ( Acer 3990 met windows 7 ) en wil dit nu bewerken met Windows Live Movie Maker. Het formaat is MTS .Als ik dit wil gaan bewerken in WLMM zie ik hele slechte beelden.Er staat ook bij :AVCHD. Kan iemand mij op weg helpen om hier iets van te maken, zodat de beelden goed overkomen? Ben een leek in deze dus alle hulp is bijzonder welkom.

Met vriendelijke groeten: Fraloes65
 
Hallo,


Het kan zijn dat de pc de beelden nog aan het verwerken is geef hem eens de tijd om ze te renderen.
 
Hallo,
wat bedoel je precies met: Het kan zijn dat de pc de beelden nog aan het verwerken is
en hoeveel tijd is er nodig om ze te renderen?
N.B. van renderen heb ik overigens nog nooit gehoord binnen videobewerken. Weer wat geleerd.
M.v.g. Fraloes65
 
Hallo,

Het renderen ligt aan het grafisch vermogen van je systeem. Kan verschillend zijn.
 
Het heeft alles te maken met de juiste codec.
Er zal vast wel iets van een software pakketje bij de camera geleverd zijn om de opgenomen beelden de converteren in een edditable formaat.

moviemaker is geen alleskunner, lees je eerst eens in met welke formats moviemaker om kan gaan.
 
Laatst bewerkt:
Nicj56, jij bedankt voor je bijdrage.

djangoleone, met jouw reactie ben ik verder gegaan en ben er nu helemaal uit.

Beiden bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan