Categrie aan film toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rasger

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
317
Hallo mede-helpmijers

Ik hoop dat jullie me met het volgende kunnen helpen.
Ik heb met de kerst een AppleTV gekocht en heb daarvoor een hele bende films geconverteerd van videoTS naar mp4-video, dit met het programma handbrake (werkt perfect)
Nu zie ik op de AppleTV dus een hele lijst films van A naar Z geordend.
Ik zou de films nu ook nog graag een categorie toekennen, zodat ik als ik bijv. naar horror zoek, ik alle horrors bij elkaar te zien krijg, bij thriller alle thrillers enz.
De AppleTV ondersteund dat maar hoe kan ik aan de MP4 de categorie toevoegen?

Hoop dat ik mijn probleem een beetje duidelijk heb omschreven en dat jullie me verder kunnen helpen.

Groet Ger
 
Dag Rasger,

Gaat het om films die je op je laptop zelf hebt staan? Dat kan ik namelijk niet goed nalezen in je bericht, als de films op je laptop staan kun je ze natuurlijk handmatig ordenen in mapjes ;)
 
De films staan bij elkaar in 1 grote map en die kan ik idd onderverdelen in meerdere mappen maar dan bereik ik niet wat ik bedoel.
Als ik bij het MP4bestand naar de eigenschappen ga en deze open dan krijg ik onder details een hele waslijst met info over de film (lengte, kwaliteit, frames per seconde enz enz enz.. hier kan je zelfs nog vaker lezen wie de regiseur is enzo)
Een ander detail wat hij aangeeft (tenminste bij originele MP4's) is de categorie waar de film onder valt, al deze info mist echter bij een zelf omgezette dvd.

Uploaded with ImageShack.us
Hier moet dus het genre ingevuld worden zodat de AppleTV de films automatisch kan ordenen..

BTW bedankt voor je snelle reactie DennisIT
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan