W Moviemaker projecten wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
785
Ik heb in de Windows Moviemaker steeds een lijst met oudere diverse projecten staan die ik ooit heb gemaakt,deze zijn intussen allen van deze pc verwijderd maar toch blijft die lijst met oudere verwijzingen naar die projecten staan.
Achteraan staat er ook zo'n "duimspijkertje" bij dat je kan 'laten' of 'prikken' !
Hoe kan ik die lijst verwijderen en waarvoor dient dat "duimspijkertje" ?

helpmij 1 2012.jpg
 
Hoi manamana
Helaas staat er geen oplossing voor mijn probleem in.
Ik krijg een ander venster te zien dan hetgeen men hierin beschrijft,toch bedankt

helpmij.jpg
 
HGoi Eric ben ik weer. Ik denk dan zo. Nu hoop ik dat dit het is> :eek:

Start windows Live movie maker,
klik links boven op het witte pijltje naast start,
klik op project openen,
dan opent zich een nieuw scherm,
als het goed is zie je dan issie.wmlp staan,
klik met de rechtermuisknop op issiewmlp,
klik vervolgens op verwijderen,
dan vraagt je computer of je het zeker weet.
Klik dan op ja en hij zit in de prullenbak.;)
 
Hey,
Als ik dit volg krijg ik een scherm te zien waarin ik door heel de pc kan zoeken naar die WMM bestanden,maar hij vind er geen omdat er geen zijn.

Als ik mn muis op de bestanden plaats zie ik dat ze bijna ofwel op schijf E stonden (stick) of op D (Panasonic fototoestel),dus die bestanden zijn er niet meer om te openen,en die op de C stond is er ook niet meer,dus moviemaker kan ze niet vinden en ook via 'zoek' op de pc verschijnen ze niet.

Dus waarschijnlijk kan ik ze dan ook niet wissen ?
Die lijst kan dus ooit héél lang worden vermoed ik !
Raar is dat
 
Probleem is waarschijnlijk dat ik ze niet kan verwijderen omdat ze al van de pc verwijderd zijn in feite.
Als ik nou wist in welk bestand die lijst is opgeslagen is het misschien daarin te wissen maar helaas ken ik daar maar weinig van en heb beetje angst om iets fout te doen in die installatiebestanden
Toch bedankt voor't meedenken:thumb:
 
Oei dat wist ik niet,dit is inderdaad een deel van Win Essentials,dus de Live MM !
....sorry,mijn foutje
 
Probleem is waarschijnlijk dat ik ze niet kan verwijderen omdat ze al van de pc verwijderd zijn in feite.
Als ik nou wist in welk bestand die lijst is opgeslagen is het misschien daarin te wissen maar helaas ken ik daar maar weinig van en heb beetje angst om iets fout te doen in die installatiebestanden
Toch bedankt voor't meedenken:thumb:

Oke dat is helemaal niet erg hoor. Ik zag het later ook pas en wist het me nog te herinneren uit een verder verleden. Heel vreemd want bij mij lukte het wel, ik bedoel het verwijderen zoals ik eerder omschreef. Heb je windows movie maker er nog opstaan verwijder die dan eens en laat windows live movie maker staan. Want ik zie wel aan je bijlage dat je windows live movie maker er wel op hebt staan. Tjong jonge lekker verwarrend zo he. Sorry ook van mijn kant dat ik het niet eerder zag. Oh ja nog dit, als je het dan verwijderd hebt voer dan nog eens mijn eerder omschreven stappen uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zopas met Revo Uninstaller Pro de Win Essentials inclusief WMM laten verwijderen.
Na het verwijderen heb ik Revo laten scannen naar overgebleven waarden en zag daar registersleutels staan van die bewuste projecten.
Heb deze aangevinkt en verwijderd.
Als ik wat tijd heb ga ik terug de Live MM installeren en hoop dat dan de oude projecten weg zijn,zal iets voor morgen zijn.
Ik post hier wel het resultaat.
 
Beste manamana
Ik heb de Live MM terug erop gezet en nu zijn inderdaad de oude project verwijzingen verdwenen.
Waarschijnlijk zullen deze niet kunnen verwijderd worden zonder het register aan te passen omdat de bestanden al gewist waren.
Indien de projecten nog op de pc staan zal het waarschijnlijk wel prima lukken op uw manier.
Bedankt voor je hulp:thumb:
 
Oke goed nieuws. Dus het is opgelost. De beste groeten :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan