hulp gevraagd bij afspelen mkv via mediaspeler van lg

Status
Niet open voor verdere reacties.

streetcat87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2012
Berichten
3
wie kan mij helpen met het volgende probleem.

ik heb blue ray 3d films gedownload en ze in een map geplaats op mijn portable schijf.
1tgb
die sluit ik aan op mijn mediaspeler van lg dp1w als ik de 3d film kiest wordt het mkv bestand netjes herkent,maar ik krijg een dubbelle beeld te zien.:confused:
mijn tv is led hd 3d tv van lg
dus links en rechts van het scherm de zelfde film.:(
hoe kan ik dit simpel en makkelijk oplossing ??

het moet mogelijk zijn om op deze wijze 3d films te kunnen kijken.
wie o wie heeft de oplossing
 
ik heb het ook

hallo

ik heb dit probleem ook al met die bestanden van mkv
ik heb weer een playonhd! en aangesloten op een 3dbeamer maar bij mij ook twee bestanden:confused: .
gr pascalboy
 
is er nou echt niemand die een oplossing heeft voor side by side probleem.
ik dacht toch echt dat er iemand zou zijn met een oplossing voor ons.:confused:
 
3d content

Jullie hebben 3D half side by side gedownload. Het is normaal dat je twee beelden krijgt. Op de LG afstandbediening kun je deze twee beelden samen brengen tot 3D beeld. Gebruik de 3d(rood) knop op je afstandsbediening. Deze zit tussen de FAV en Mute knop. Je krijgt dan een menu voor verschillende 3d content. Side by side is de tweede van links. Bril op en genieten maar. Voor volledige bluray 3D downloads heb je een mediaplayer met 3d ondersteuning nodig.
 
bedankt probleem beeld opgelost door jouw enorme hulp.

heb je dan ook nog een tip hoe je de ondertiteling enkel krijg.
zodra ik beeld heb ingesteld krijg ik ondertiteling dubbel en over elkaar heen.
voor mij geen probleem zet het uit want ik versta engels,maar voor kids is dit een beetje lastig

misschien hier ook een oplossing voor ??:)
 
ondertiteling

Ja dat heb ik ook en velen met ons. GhettoS is op spotnet bezig om dit probleem te tackelen. Van hem kun je al films downloaden die speciaal voor LG gemaakt zijn. Het probleem schijnt te zitten in het MKV formaat:). Hij zet de films weer over naar BDMV en dan werkt de ondertiteling wel naar behoren. Voorlopig zet ik ook de ondertiteling uit tot er meer films verschijnen in het goede formaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan