Enkel muziek een 'beetje' versnellen in Windows Movie Maker 2.6

Status
Niet open voor verdere reacties.

saskia michiels

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2009
Berichten
34
Hi
Kan iemand zeggen of ik in Windows Movie Maker 2.6 enkel de muziek kan versnellen (of vertragen)? Momenteel heb ik enkel nog maar het effect enkel nog maar gevonden voor videobeelden, en dan is de muziek ook wel versneld, maar ook het beeld, en dat is niet de bedoeling. 'k Zou dus enkel de muziek moeten kunnen versnellen.
En kan je dan ook instellen hoeveel hij moet versnellen? Bij de video-effecten kan je enkel kiezen voor 'versnellen' of 'vertragen', maar dat is dan weer té snel. Kan je dit ergens instellen?
Bedankt voor de hulp!
Groetjes
S.
 
hey, thanks, lukt inderdaad met dit programaatje...
maar na een half uurtje prutsen, merk ik dat er om de 5 à 6 seconden steeds een stem tussenkomt... 'AVS Media ...'
Dus niet echt ideaal...

Is er ergens een free te gebruiken programma waar ik hetzelfde mee kan doen? Of ben ik echt verplicht om het te kopen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes
S.
 
dat stemmetje komt van AVS, niet van bestpractice.
Ik neem aan dat je het wav bestandje wil omzetten naar mp3 maar daar kun je ook een gratis converter voor nemen.
 
volgens het programma wordt het bestand sowieso opgeslagen als mp3... of moet ik het omzetten naar wav? Gaat dat stemmetje dan automatisch weg?
 
raar, bij mij wordt het opgeslagen als wav (kan ook niets instellen) en dan zonder avs reclame, welke mediaplayer gebruik je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan