AV input

Status
Niet open voor verdere reacties.

lars1080

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2010
Berichten
67
Hallo

ik heb computer met ingebouwde AV input, wanneer ik mijn playstation 3 aansluit, krijg ik bij geen enkele programma de AV source te zien!

weet iemand een programma of een oplossing waardoor het wel werkt?
 
Als die AV input volgens standaard specs zou werken, zou je 'm moeten zien in videocapture-software zoals Magix videodeluxe, Corel Videostudio of Pinnacle Studio.

Weet je zeker dat het een input is, en geen output? Zit die ingang ook echt op het moederbord, of is het alleen een ingang op je kast?
Zat er bij die input misschien speciale capture-software of een driver die nu niet is geinstalleerd? Als je niks weet over het merk & type van die ingang (of uitgang) kun je het gratis programma 'PCWizard' draaien, dat geeft een lijst van alle hardware in je systeem: http://www.cpuid.com/softwares/pc-wizard.html
 
Ja sorry het is output sorry, de Output av zit dus ingebouwd vanachter op mijn Dell inspiron one 2320
 
Laatst bewerkt:
Als het dus een output (uitgang) is, kùn je er dus niks in stoppen. Maar check het anders met PCWizard..
 
Geen idee, klik op hardware en kijk bij "system summary" of je iets van "video in-" of "capture" ziet staan. Plak hier evt. een rapport als je er niet uit komt.. Maar de kans is groot dat die videopoort een uitgang is, en geen ingang. Dan kun je dus geen PS3 beelden binnenhalen. Daarvoor zou je een videocapture-ding moeten kopen. Maar HD capturen (de PS3 is HD) kost dacht ik over de €100,-
 
Kan het niet vinden =( Maar kijk hier heb je een foto waar het staat. Als ik de Playstation 3 Aansluit en ik klik op de Source van de Pc (Gaat net zoals bij de tv) En ik selecteer composite dan zie ik wel de ps3 beeld

inone23lsy0030rb90bk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ah, zo'n all in one ding.. Wat staat erover in de manual? Wat ik over die Dell kan vinden is dat het inderdaad een ingang is, maar alleen maar om een externe bron zoals je PS3 op het beeldscherm te krijgen. Je kunt -zo lijkt het- verder niks met dat signaal doen (zoals opnemen/capturen). Maar zoek dat dus op in de manual of vraag het aan Dell zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan