film

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudbij

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Berichten
8
ik heb een film gedownload maar daar zit een wachtwoord beveiliging op weet iemand hoe je dat weg haalt? die wachtwoord beveiliging het is een .avi bestand
en ik had ook nog een paar kleine dingen er bij gedownload geluids effecten etc. voor filmpje op youtube maar daar zit ook een beveiliging op -.-" weet iemand hoe dat weg moet?
 
Dat kan van alles wezen maar ik denk dat je bestanden hebt die nog gearchiveerd (ingepakt) zijn en de extentie .rar of .zip hebben. De oorspronkelijke site wil niet dat deze bestanden ergens anders beschikbaar gesteld worden.
 
er staat op die site zelf gratis geluidseffecten voor films zelf te maken dus dan verwacht ik ook dat je het kan gebruiken
maar is er geen 1 of ander programma die de wachtwoorden kan kraken?
 
Een programma gaat systematisch alle mogelijkheden na waarbij je zelf nog kunt opgeven of er getallen en vreemde tekens in zullen staan. Het is een eindeloos proces van meerdere dagen en zo kom je er dus echt niet achter. Raden naar wachtwoorden is een betere methode, meestal zijn wachtwoorden de naam van de site, het adres van de site of een gedeelte hiervan. Anders maar proberen te Googlen op de bestandsnaam.
 
ja oke dat snap ik dan maar andere geluideffecten zoeken.
voor de film ik heb wel dit linkje maar krijg het bestandje niet gedownload:
http://fileice.net/download.php?file=12634
raar want normaal moet je iets invullen ofzo maar dat komt er niet te voorschijn en dan loopt internet vast :confused:
normaal lukt het wel
kan iemand proberen om dat te downloaden en dan mij zeggen wat erin staat of uploaden via iets anders? Ik zal je heel dankbaar zijn! :)
 
Hier is de goedkope en gratis download afhankelijk van een aantal schermen met aanbiedingen, deze zal je moeten kopen, misschien wel met je credit card en bankgegevens. Daarna zou de download volgen maar meestal is het oplichting. Meestal worden er gratis legale programma's beloofd. Ze komen vaak aan klandizie door af te kijken welke dingen je bij Google ingevuld hebt.

Vraag eens aan anderen waar zij dit soort dingen downloaden. Succes
 
Normaliter is een DVD twee keer de maat van een recordable. Een film staat vol met nutteloze informatie, de film twee keer bijvoorbeeld. Als je alle nutteloze informatie zoals trailers, interviews en achter de schermen er uit laat heb je net voldoende ruimte voor het maken van je backup. Je kunt natuurlijk ook een grotere schijf dan DVD-R of DVD-RW gebruiken. Hiervoor heb je een programma nodig dat de data herkent en de bestanden kopieert naar de harde schijf bovendien kan comprimeren. DVD Shrink kan goed comprimeren en DVDFab is het aller beste programma voor alle taken. Ik heb toch al het één en ander geprobeerd. Anders even Googlen op "rippen." Je ziet alleen geen verschil als je een grotere schijf gebruikt zoals Double Layer of Blue-Ray of als de DVD in een map op een harde schijf komt, anders zal er bijvoorbeeld geen menu zijn of niet alle items in het menu zullen dan werken. De hoofdfilm begint dan direct zeg maar en van een speelfilm zal de kwaliteit altijd ongeveer 80 of 90 procent zijn, geen bezwaar want heel veel films zijn toch al niet van zulke hele goede kwaliteit. Begin met oefenen op een re-writable of zet het resultaat dus in een map. Graag gedaan.
 
@ruudbij
Je laatste bericht verwijderd, deze vraag kun je stellen in een aparte topic.

Jackall
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan