Ik zoek een programma die diashow's van foto's scherper weergeeft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chaantal

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2012
Berichten
13
Ik heb een diashow gemaakt van foto's om af te spelen op mijn televisie. Ik gebruikte daarvoor het programma moviemaker. De foto's worden hier echter niet scherp weergegeven. Er is een groot verschil als ik gewoon mappen met foto's open op de televisie, waarbij ik dan geen scherpte verlies. Ik wil echter de foto's openen in een mooie slideshow mét muziek, anders wordt de voorstelling toch een beetje saai.
Welk programma is echt goed om muziek toe te voegen aan je slideshow en je foto's zonder verlies van scherpte weer te geven op je televisie ?
 
Ik heb het ondertussen ook gevonden :p mijn netbookje heeft windows 7 als besturingssysteem. Ik kon er inderdaad met windows moviemaker de fotoslide in full HD opslaan. Het resultaat op onze nieuwe Led televisie van 55 inch is ontzettend mooi.
Bedankt voor de goede tip :D
 
Opeens dacht ik er gister aan en vandaag dacht ik eraan om het toch nog even tegen u te zeggen.
Wij hebben ook een led tv, maar bij de meeste led tv's moet u wel het beeld om de zoveel minuten omwisselen (U gebruikt slideshows dus is doet dat vast wel).
Maar bij led tv's is het niet goed om 1 bepaald beeld minuten lang vast te houden. Dan gaat het in de tv 'branden'.
Als u wilt weten of u tv dit ook doet is het handig om toch even in de handleiding te kijken.
 
We hebben dat inderdaad ook gelezen in de handleiding. Ik gebruik een slideshow om foto's te bekijken en die blijven nooit te lang in beeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan