MP4 speler Difrnce MP 3000

Status
Niet open voor verdere reacties.

bosnie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2012
Berichten
3
28/1 Ik heb vandaag Mp4 speler aangeschaft. Nooit eerder één gehad. Moet er perse een TF kaart in zitten om de speler te gebruiken, want de MP4 reageert namelijk niet als ik USB ingang van de computer gebruik. De MP4 moet toch meteen opstarten als deze verbonden is met PC.
De handleiding is minimaal en ik kan niets over software installeren terugvinden.
Ik heb Windows 7.

Merk is Difrnce MP3000

2/2 Ik heb met de helpdesk van Diffrene gebeld. Je moet de USB poort aan de achterkant van de PC gebruiken. De speler wordt dan direct herkend. Heel veel irritatie en het gaat alleen maar om een USB poort.Een installatie cd is er niet, want is ook niet nodig.
Muziek staat er op, want ik kan deze afspelen via de PC, maar terugvinden op de speler is weer een hele klus.

5/2 volgende probleem. Doe de speler vanmorgen aan en deze blijft op het startscherm staan. Hij gaat niet meer uit of aan. De batterij was vol.
Hoe krijg ik dit rotding uit???????????
 
Laatst bewerkt:
Hallo Bosnie. Heb je geen fatsoenlijke handleiding er bij gekregen?? Is deze hieronder beter.?? Succes. ;)

Zou toch moeten kunnen mp 4 geeft deze aan. Kijk eens hier. rechts staat Dowload manual. dan komt een schermpje en klik dan op MP 3000 Dutch. Het document is in PDF.

http://www.difrnce.nl/MP3000
 
hallo mananana

Bedankt voor de tip. ik had deze zelf ook al gevonden en er staat precies hetzelfde in als in het bijgesloten boekje. Het lijkt mij dat ik software moet downloaden, zodat de speler herkend wordt zodra ik deze inplug in mijn computer.
 
Dus toch die Trans Flash geheugenkaart. Hadden ze ook wel in de winkel kunnen zeggen.

Groet.:thumb:
 
Dus toch die Trans Flash geheugenkaart. Hadden ze ook wel in de winkel kunnen zeggen.

Groet.:thumb:

dank je wel. Ik ga deze week terug naar de winkel om te informeren naar de TF kaart. De handleiding is echt minimaal.
Ook heb ik problemen met de verwisselbare (L)schijf. Heel af en toe herkent de computer de MP3 speler, maar vaak komt de waarschuwing "Kan schijf niet formatteren" Ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet doen dan. Wie kan mij helpen hiermee?
 
Ik vind het vreemd eigenlijk als ik het document nog eens doorlees zie ik alleen dat hij MP 3 ondersteund. En formatteren kan beschadigingen opleveren zo staat vermeld. Inderdaad zoals je steld kun je er dan niet mee wat je wilt. Als ze gezegd hebben dat hij MP 4 afspeeld en dit niet doet, inderdaad terug naar de winkel. Het vreemde is als je op de site gaat klikken je op geen enkele manier firmware kunt downloaden. Dus de ondersteuning is ook waardeloos. Laat eens weten wat het werd en sorry dat ik je niet verder kan helpen.
 
Nog een advies. Gebruik de bijgeleverde kabel. Een MP3 speler van mij wordt niet herkend met een soortgelijke kabel. Zijn er inmiddels mappen gemaakt die niet toegankelijk zijn of de herkenning bemoeilijken, dan kunnen die vanaf de prompt worden verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan