Winrar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinnicksem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2012
Berichten
3
Als ik een bestand download en het bestaat uit rar files dan zijn de eerste 30 files rar en daarna zijn het zip files.
Heb al eens geprobeerd om de programmas te verwijderen ,maar dit gaf niets.
De bestanden kunnen zo niet worden uitgepakt omdat winrar en het zipprogramma een foutmelding geven.
Zie foto.rar.jpg
 
Heb er nu een maand of 2 last van .
Het gebeurd bij alles wat ik download.
Het is zo vreemd dat het ook allemaal dezelfde file nr zijn .
Vanaf nr 31 zijn ze in een keer anders.
 
Oke probeer deze eens eraf gooien. Opnieuw installeren en dan eerst opslaan en daarna als administrator installeren. Probeer eens want zo is het ook niets. Dat was de eerste gedachte die bij me opkwam. Hier nog een recovery. Ik weet niet of dat werkt heb er geen ervaring mee.

http://www.recoverytoolbox.com/nl/repair_rar.html
 
Laatst bewerkt:
Je zult een programma zoals Winzip, jZip etc. o.i.d. geïnstalleerd hebben gehad, ooit.
Winrar dekt t/m 'nummer 30' en Winzip/jZip vanaf 'nummer31'.
Dat maakt verder voor het uitpakken niet uit, want die begint bij een basisbestand (oftewel: Bij <bestandsnaam>.rar of <bestandsnaam>.zip of <bestandsnaam>.r00) en zou de volgende delen er automatisch van moeten openen en uitpakken. Als dat niet lukt, dan zul je (naar mijn idee) gewoon delen missen óf je moet eerst uitzoeken welk deel nu het basisbestand is in de reeks. Dat zou je bijv. kunnen doen door de extensies niet te verbergen, zodat je weet welke extensie elk bestand heeft.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Zodra ik het wil uitpakken ,dan zegt hij iets in de trend van onverwacht einde van het archief.
 
Dat klinkt dus (in mijn oren) naar het ontbreken van delen...

Tijs.
 
Kijk eens of het bestand charged-fp.sfv erbij zit. Open dit bestand in een SFV-checker, bijv. QuickSFV:

http://www.quicksfv.org/

Het programma laat je precies zien welke bestanden ontbreken dan wel corrupt zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan