Google block?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Berichten
730
Google geblokkeert vanaf ons ip?
Eerste bericht:

On-click = fullscreen

10 minutes later:

On-click = fullscreen

*EDIT*
scaled.php


Hoe is dit te fixen? Echt het gebeurde van het ene op andere moment, ik googlede op een recept, en ik druk op nummer 2, en hij is niet bereikbaar ik meteen tweeten van Google geblokkeerd?! En toen meteen reactie Nee?!

Dus ...
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
krijg je wel nog andere pagina's open buiten google?
 
Alle pagina's behalve Google

anders kon ik ook niet helpmij'eren

& ohja Gmail doet het wel (soms) en via proxy (canadese) doet hij het ook
 
Ik vind dat je voorbarige conclusies trekt.
Laten we het eens zo met elkaar afspreken dat je vaste DNS-serveradressen instelt in je TCP/IP (IPv4) instellingen:
8.8.8.8
en
8.8.4.4

Kijk of het probleem wegblijft. Indien ja, dan zal het er wel aan liggen dat de 'standaard' DNS-server (=ip-adres van je router: 192.168.x.x) over zijn nek gaat van Torrent-verkeer (of andere netwerkintensieve zaken)...

Tijs.
 
Het probleem ligt bij hoogle denk ik want vanaf mijn mobiel, met 3g doet hij het ook niet en bij mijj zus in utrecht ook nieto
 
Dat het vanaf je mobiel ook niet werkt is logisch, want daar zal (momenteel) ook je router als DNS-server staan (als je mobiel draadloos met je router is verbonden ipv. 3G/UMTS te gebruiken).
Graag gewoon doen wat ik vraag en testen of dat werkt. Dat je speculaties waarschijnlijk voorbarig zijn had ik al aangegeven... :rolleyes:

Tijs.
 
Hmm hij werot nu wep weer, heel vreemd.. maar dank voor uwe hulpl
 
@DennisIT: Als je de schermafdruk goed gelezen had had je gezien dat het om een DNS-probleem ging.

Een Ctrl-F5 zou alleen helpen als GambiaUser wel een verbinding kreeg maar de webpagina van Google er niet goed zou uitzien. Dat kan bijv. voorkomen als hij een nieuwere versie van zijn browser had geïnstalleerd, die de cache niet goed zou inlezen [dergelijke gevallen gezien bij overgang van Firefox 3.x naar Firefox 5.x of 9.x] etc.

Tijs.
 
Heren, Google was/waren hun DNS instellingen voor Nederlandse gebruikers aan het updaten. Vandaar het niet-kunnen-bereiken.
 
@GambiaUser: :) Dan had je (99,9% zeker) ook tijdens de werkzaamheden verbinding kunnen maken via die 8.8.8.8 en 8.8.4.4 DNS-servers, want......... Dat zijn de publieke DNS-servers van Google

Tijs.
 
Ja, sorry ik ging slapen, maar toen ik wakker werd was het al over, spijt me. :eek:
 
Geeft niets, want het probleem is opgelost en we hebben terugmelding van je ontvangen. :)

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan