Ik zoek software om foto's te etaleren en commentaar op te geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patti

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
15
Ik hoop dat ik het goede forum/subforum hier voor heb gevonden. Als mijn vraag verkeerd geplaatst zou staan, op voorhand mijn excuses.

Ik ben op zoek naar een Nederlandstalige webapplicatie die toelaat op een handige manier foto's online te zetten, er een eigen annotatie bij te plaatsen en commentaren van andere toelaat. Alle albums die ik aanmaak moeten op één pagina makkelijk terug vindbaar zijn, ook voor wie niet ingelogd is.
Smugmug biedt eigenlijk perfect wat ik wil (verschillende galerijen op je eigen homepage, alle functies waar ik naar zoek) maar is Engelstalig.

De software/webservice hoeft niet gratis te zijn.

Kan iemand van dit forum mij iets aanraden?

Vriendelijke groeten,
Patti
 
Ik weet dat picasa opzich een goed programma is, weet niet of je hetgene ermee kan doen wat je graag wilt, maar is misschien een kijkje waard ;)
 
Beste Dennis, alleszins bedankt voor de tip. Picasa laat niet echt toe alles via het web te beheren, als het kan zou ik het installeren van software willen vermijden. Het heeft ook nog wat andere gevolgen voor andere foto's op onze computers.
 
In de hoop dat hier wel een antwoord wordt gegeven, heb ik de vraag verplaatst ;)
 
Ik weet helaas geen online programma waarbij je foto's kan etaleren op het internet. Software vermijden zal vrij lastig worden als je het toch wilt doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan