Lagg tijdens recorden, alternatief?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nietterzake

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2012
Berichten
5
Hi,

Ik had een vraagje over recorden. Tijdens het recorden heb ik altijd last van FPS drop.
Bij welk programmatje dan ook, weinig of veel , het beperkt toch je mogelijkheden als je aan 't gamen bent. Mijn pc stats zijn : i7 950 , gtx 560 msi twinfrozer II , 6 gb geheugen. Harden schijven zijn ook verder goed, iets minder dan raptors.

Maar ik weet dus dat als mensen via xbox of ps3 recorden ze een speciaal boxje hebben dat record. Om een voorbeeld te noemen : roxio game capture. Maar kan dit ook gebruikt worden voor de pc / is er een variant voor de pc? Want volgens mij ( verbeter me als ik 't fout heb ) is er geen lagg als je dit boxje hebt aangezien het via dat boxje gaat, wat los staat van mijn pc.

Het komt er dus op neer dat ik wat nodig heb om te recorden op de pc zonder lagg en of iemand mij daarmee kan helpen, het mag wat kosten, maar ik geef natuurlijk liever zo min mogelijk uit:p.

alvast bedankt

mvg,
 
ehm ik gebruik fraps.

Gebruik deze instellingen:

FPS: 30
Quality: Half-Size

Dan heeft ie al veele minder frame drops
 
Fraps, zorg wel dat als je minecraft (daar is het het meest bij) speel of andere game. dat je het opslaat op ehdd, niet op de hdd waar de game opstaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan