help met mijn ftp server via bulletproof

Status
Niet open voor verdere reacties.

huntedjohan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2012
Berichten
3
hallo

ik heb een eigen ftp opgezet via bulletproof met een eigen dns en ik kom via mijn eigen netwerk gewoon goed binnen maar van buitenaf kom ik er niet in.

ik heb de thomson twg 870u via upc. heb poort 21 geforward naar mijn server ip maar ik kom maar niet via internet mijn ftp binnen. als ik mn dns naam opvraag krijg ik inlog scherm dus hij ziet m wel ergens, maar als ik inlog gegevens invoer blijft t scherm wit en blijft de explorer laden maar komt niet verder. wat heb ik over het hoofd gezien?

alle tips zijn van harte welkom omdat dit mijn eerste ftp server is en dus nog genoeg hulp kan gebruiken :p

alvast bedank
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor je link. heb de test gedraaid en krijg het volgende te zien.

* About to connect() to **********.*****.*** port 21 (#0)
* Trying **.**.**.138... connected
* Connected to **********.*****.*** (**.**.**.138) port 21 (#0)
< 220 *******************

> USER *****
< 331 Password required for *****.

> PASS *****
< 230 User ***** logged in.

> PWD
< 257 "/" is current directory.
* Entry path is '/'

> CLNT Testing from http://www.g6ftpserver.com/ftptest from IP **.**.**.138
< 200 "Testing from http://www.g6ftpserver.com/ftptest from IP **.**.**.138" noted.

> FEAT
< 211-Extensions supported:
< CLNT
< MDTM
< PASV
< REST STREAM
< SIZE
< 211 End.

> PASV
* Connect data stream passively
* Recv failure: Connection was reset
* Closing connection #0

curl: (56) Recv failure: Connection was reset

hij maakt verbinding, zie ik ook in mijn bulletproof log maar na 19 sec lijkt elke verbinding te worden verbroken. wie een idee waar dat door komt?
 
probeer eens je firewall uit te zetten
 
heb van upc een nieuwe modem gekregen, een cisco EPC3925. maar kom er nog altijd niet. DMZ open gezet naar mijn pc, port forwarding maar na 22 seconden nog altijd server reset.
word er beetje gek van dat t maar niet wil lukken.
ook firewalls open zetten werkt niet. heb firewall van router uitgeschakeld en van windows ook, maar er zit geen verandering in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan