.FLV in flash speelt niet af in mijn browser?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zaankantertje75

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
97
Beste mensen.

Ik ben een voorbeeld aan het maken voor een applicatie in flash. En daar moet een video in voor komen een .flv dus.

Als ik hem gewoon locaal afspeel in mijn flashplayer dan doet hij het.

Maar wanneer ik hem open in bijvoorbeeld Internet Explorer 9. Dan speelt hij geen video af. Hoe kan dat? :(

Het is dus een .flv in een .swf die ik open in mijn browser.

hopelijk kunnen jullie me helpen..

Alvast bedankt.

Bram
 
Laatst bewerkt:
Werkt het met Chrome wel? Gebruik je <embed src=""></embed>
 
Nee, Maak het voor een vriend van me en die gebruikt ie.. En ik codeer het eigenlijk niet eens. ik Exporteer hem gewoon vanuit flash. via publish.
 
Probeer het eens met een leeg html script met daarin alleen <embed src="link naar bestand.swf"> </embed> met daarin je flash. Maar als ik het goed begrijp maak je een flash bestand met daarin een filmpje? Dan moet je als extensie .swf nemen en niet .flv
 
Heb ik net even gedaan.. Ik krijg dan het zelfde. De seeker die heeft bewegende groene "buffer" streepjes en dat blijft maar door gaan.

Nou ik heb dus een idee voor een vriend gemaakt. een iPhone applicatie. En die wil ik wat verduidelijken door hem interactief te maken in flash. Alles is tot nu toe goed en gelukt. ook met audio. Alleen wilde ik er ook een intro in doen.

Nu heb ik dus een .mov met media encoder naar een .flv geëxporteerd.. En die zo in mijn flash bestand gezet. Als ik hem terug kijk het .swf bestandje. Dan doet de FLV het gewoon. Maar open ik de .html of de .swf in een browser. Dan doet hij het niet :/

En ik heb geen idee waarom dat is...
 
Werkt het wel in een andere browser (Chrome, Firefox, Opera etc.)?
 
chrome en opera heb ik niet op deze computer. Me oude vista. wel FireFox 9 en Internet Explorer 9 en hij doet het op beide browsers niet.
 
Ik zou het niet weten... IE werkt toch niet met plug-ins?? Welke plug-in zou jij mij aanraden dan ?
 
Volgens mij wel (gebruik nooit IEX, alleen heel soms 8). Installeer dan Adobe Flash player, van de site van Adobe.
 
Ik heb even wat anders geprobeerd.. ik heb een FLV in mijn flash gezet. En dan ge'embed in de tijdlijn. Dus dat stukje tijdlijn duurt nu even lang als de video.. En nu doet hij het alleen de audio loopt voor op de video. de video is ook erg traaaag.. weet jij misschien hoe dat kan ? :L

thanks voor je hulp!

Bram
 
Ja, ik heb het op deze manier opgelost.. is ook handiger als ik hem wil versturen hoef ik geen .flv video mee te zenden. Alsnog bedankt voor je tijd!

Bram
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan