Geld verdienen youtube filmpje 2,3 miljoen keer bekeken:ervaring?

Status
Niet open voor verdere reacties.

magnix17

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2012
Berichten
5
Hallo.beste mensen

Ik heb een vraag/vragen.

Mijn youtube filmpje http://www.helpmij.nl
Is nu meer dan 2,3miljoen keer bekeken en dagelijks zo een 75 duizend views

Nu is mijn vraag kan ik hier geld mee verdienen? en hoe dan?

Er staat reclame bij mijn video terwijl ik er niet om gevraagd heb of heb toegevoegd?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen

Groetjes marnix
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dit kan de volgende redenen hebben:
1.het filmpje is kopieerd met youtube downloadden of andere proggamma's.
2.het filmpje kan dezelfde regi code hebben (code waarmee het filmje is geregistreert in youtube.
of youtube heeft een facking slechte fout gemaakt :)
 
Ik heb het filmpje zelf gemaakt en toegevoegd. reclame staat er gewoon bij. IK ben in contact met google maar antwoorden duren lang
 
sorry ik eerst niet gekeken mar dit is normaal iedereen heeft dit
google inc. moet ook geld verdienen dit is volkomen normaal
ps de video is gekopieerd
 
JA hij is toen die uitkwam bijgewerkt, maar word dagelijks 75 duizend keer bekeken. maar hier valt tog wel mee te verdienen?
 
maar met zoveel kijkers zal ik reclame IN het filmpje aanzetten en er mee verdienen dit staat in videobeheer
 
dit verdiend zo 10 tot 40 euro per week gebruikers krijgen ongeveer 1 5deel van de inkomsten die google aan die reclame krijgt
ik weet niet helemaal zeker
 
ja dat kan goed. maar ik kan niks aanpassen bij mij video daar over heb me wel aangemeld
 
Google staat hier los van.
Jij bent niet degene die het originele filmpje hebt gemaakt en je zult daarom nooit toestemming van YouTube of wwie dan ook krijgen om het geld aan te verdienen.
Daarvoor zul je zelf originele filmpjes moeten maken.
Oftewel, leuk idee maar vergeet het maar, gaat je niet lukken.

Tardis
 
Gezien ik het idee heb dat je dit bericht geplaatst heb om het filmpje te promoten wat trouwens ook niet door jou denk ik gemaakt is, sluit ik dit topic met verwijdering van jouw youtube link.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan