Windows movie maker; Bestand anders opslaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijsneter

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2010
Berichten
174
Hallo en goedenavond,

Ik ben bezig om een film te maken met Windows Movie Maker, en deze (als hij af is) af te laten spelen op onze A.C. Ryan Playon!HD2. Ik heb even een test gedaan en het op de A.C. gezet, maar hij kon het bestand niet lezen.

Wat mijn vraag nu is: Kan ik het als een ander type bestand opslaan? Het is namelijk een film voor de 50ste verjaardag van mijn stiefvader, dus het zou jammer zijn als het niet werkt.

Alvast bedankt voor antwoorden!

Gijs.
 
Heb je het opgeslagen of heb je het geëxporteerd? Als je het exporteert en hij speelt niet af, moet je een programma als FormatFactory gebruiken. Zet (bijna) alles om in (bijna) alles. :)
 
Heey,

Maar wat het is, als ik het in het progamma wil opslaan, slaat hij het op als .wlmp ofzo iets. Die kan dus niet anders worden opgeslagen toch?

En dat progammatje waar jij het over had, zal ik eens proberen!
 
Je moet het bestand niet opslaan, maar exporteren! Dat staat aan de linkerkant bij stap 4.
 
Heey,

Ik heb het eens geprobeert met het progamma. Als ik op 'Start' druk, krijg ik de melding : Faild to convert.

Wat nu?
 
Heb je bericht #4 wel gelezen:)? Ik citeer:
AndreaZzZ zei:
Je moet het bestand niet opslaan, maar exporteren! Dat staat aan de linkerkant bij stap 4.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan