GIF maken van een gezicht in een film

Status
Niet open voor verdere reacties.

jossie5

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
17
Hallo,

Ik wilde graag een GIF maken van iemand die in een filmpje een gek hoofd trekt.. ik weet nu wel hoe ik een GIF maak maar dan maak ik de GIF van de persoon EN de achtergrond e.d.
wat ik dus wil is alleen ingezoomed op het hoofd en daar die GIF van maken.
hopelijk snappen jullie wat ik bedoel xD

hoop snel antwoord te krijgen ;)

Jos
 
:confused: Nee is niet echt begrijpelijk, ...maar heb je ergens zo'n soorte van gif gezien ?? zodat je een voorbeeld ook kan laten zien ?? :( ?
 
Laatst bewerkt:
weet zo geen voorbeeld maar zie het als volgt:

iemand is aan het dansen en ik wil een GIF maken van alleen het hoofd van die danser (dus zonder het lichaam erbij)
hiervoor moet ik de video dus knippen op een of andere manier.. maar hoe?
 
:d Bedoel je zoiets ??? :D ?
------------------
e5jm92.gif
+
33elbpu.gif
+
2hi15hc.gif

-----------------
P.S. Om zoiets te maken je moet zeer sterke zenuwen hebben en veel geduld ..:D
 
Laatst bewerkt:
Printscreens maken van elke halve seconden, en deze in photoshop bewerken en hiervan een animatie maken...
dit lijkt mij de beste optie...
 
:d Bedoel je zoiets ??? :D ?
------------------

-----------------
P.S. Om zoiets te maken je moet zeer sterke zenuwen hebben en veel geduld ..:D

uhm nja zoiets bedoel ik eigenlijk niet.. ik probeer een voorbeeld te geven met alleen plaatjes ;)
ga er van uit dat op deze afbeelding beide mensen de tong uitsteken ofzo zoals je in een iflmpje zouden doen:
funny_girl.jpg

en dan wil ik het zo hebben dat je ingezoomed slechts 1 hoofd ziet die tong uitsteekt (denkbeeldig dan):
funny_girl2.jpg


begrijp je nu waar ik heen wil?? ;) ik weet dat ik t wat omslachtig uitleg maar weet de juiste benaming er niet voor.. xD
 
:) Er zijn makelijke manieren voor ( DoRcO :D ) ...:thumb: je neemt bijv. met Video Avatar een stuk uit een film en sla je die als gif bestand op, dan bewerk je handmatig elk frame met app. >Animated Gif producer ..:p
------------
jossie5 helaas ik kan nie uitkomen hoe je dat precies bedoelt ..:( maar waarschijnlijk zou ik je kunne wel helpen ALS ik een/of ander voorbeeld zou hebben ...:(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan