Een programma voor mooi geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickvtje

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Berichten
515
hoi,

weet iemand een progama voor mooie muziek geluid. dus dat ik het kan aan passen en dat het niet zo "droog" klinkt.
dat ik een beetje style aan kan maken.

weet iemand wat?
hoor het graag:thumb:
 
Met Audacity kan je muziek bewerken. MediaMonkey is een goede muziekspeler.
 
Of "good old" WinAmp.
Heeft een Equalizer en er zijn zat "Enhancer" plugins voor te downloaden.
Gratis
 
En ik snap nog niet wat je wil. Als je goede kwaliteit wil van je muziek moet je flac/wav gebruiken en een goede geluidskaart een goede luidsprekers.

Zijn vraag was: dus dat ik het kan aan passen en dat het niet zo "droog" klinkt. dat ik een beetje style aan kan maken.
Tja das smaak. flac/wav door een goede kaart met goede speakers kunnen nog wel "droog" en zonder style klinken.
En dan moet je gaan "bewerken". Of het dan "beter" klinkt hangt van de beoordeler af.
 
Ik bedoel dat je echt alles goed hoort (moeilijk uittelegen...)
 
Plugin: DFX Audio Enhancer

Deze plugin draait mee met je webbrowser & de bekende media players. op deze manier kun je je geluid nog wat opboosten & aanpassen naar jou smaak. Uiteraard blijft het wel afhankelijk van je speakerset & geluidskaart.

site:
http://www.fxsound.com/dfx/download.php

Delta Hawk
 
Ik bedoel dat je echt alles goed hoort (moeilijk uittelegen...)

Ja daarom moet je lossless nemen met goede apparatuur. En gewoon naar betere muziek luisteren eventueel een gehoortest laten doen?:d
 
Laatst bewerkt:
Mijn ooren zijn goed.... Want de zelfde muziek mijn iPod klinkt mooier dan op de pc... En dat is de met de zelfde oortjes
 
Mijn ooren zijn goed.... Want de zelfde muziek mijn iPod klinkt mooier dan op de pc... En dat is de met de zelfde oortjes

Als je geluidkaart slechter klinkt dan een iPod heb je wel echt een slechte kaart.
Heb je geen filters of effecten of zo aan staan in je media player? (EQ of Karakoke of zo..)
 
Als je geluidkaart slechter klinkt dan een iPod heb je wel echt een slechte kaart.
Heb je geen filters of effecten of zo aan staan in je media player? (EQ of Karakoke of zo..)

Geloof mij, de geluidskaarten van de meeste pc's en laptops zijn waardeloos, als je een Apple Ipod hebt, heb je vaak een betere kaart dan een gemiddelde pc geluidskaart.
Als je een Apple PC pakt als de iMac of de MacBooks, die kaarten en zelfs de speakers zijn vele malen beter als die in windows machines worden gestopt.
Vaak is het inderdaad de software die je gebruikt. WinAmp heeft een goede soundprocessor dus die zal een mooier geluid weergeven als hetzelfde nummer met WMP.
Vaak is (teveel) bewerken van bestaande audio niet goed, dan kan het nog slechter worden, dus geen audacity ofzo, want dan moetje het nummer permanent aan passen, doe je het net iets te veel, dan is je nummer verkloot. Dus inderdaad: WinAmp met de Enhancer functie en het doet wonderen.
 
Oké dankje! Dan moet ik het nog even doen met een Windows en mOet ik toch een MacBook :)
 
Dan mag je de vraag op opgelost zetten ;)
 
Als je een Apple PC pakt als de iMac of de MacBooks, die kaarten en zelfs de speakers zijn vele malen beter als die in windows machines worden gestopt.
Voor dat geld kan ik ook een HEEL goed PC samenstellen. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan