Stage opdracht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeyvdb

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2012
Berichten
6
Hallo iedereen.

Ik weet niet of dit het juiste gedeelte is, zo niet: mijn excuses. Ik heb voor stage een opdracht gekregen en het is me een raadsel hoe ik dit zou moeten doen. Ik hoop dat er hier iemand is die me een beetje wegwijs kan maken.

Op mijn stage doen ze multimedia technieken zoals het regelen van de content op de televisie-schermen op roc-scholen. Hiervoor willen ze de mp4-bestanden van de nu.nl feed (Klik hier) automatisch te downloaden en op de server te zetten (in een speciaal hiervoor aangemaakt mapje). Daarbij moet het oude bestand verwijderd worden.

Door deze techniek worden de nu.nl filmpjes telkens automatisch gedownload, zodat ze op de schermen komen, zodat dat niet meer handmatig hoeft te gebeuren.

Is er iemand die me hierbij kan helpen?
 
Op het forum is het niet toegestaan om huiswerkvragen te stellen. Deze dien je zelf te doen.
Het is begrijpelijk dat je er graag hulp bij wilt echter het is meermaals gebleken dat de vragensteller eigenlijk alleen maar direct de oplossing wil. Mede om deze reden zijn alle typen van huiswerkvragen niet toegestaan.
Je zult de weg naar de oplossing zelf moeten zoeken.

Zie ook: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/232791-!!Huiswerkvragen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan