peerblock nog actief?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanis463

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2011
Berichten
10
Hoi,

Vroeger gebruikte ik peerblock nog wel eens maar ik wilde die laatst downloaden maar zag dat peerblock laatste keer in 2010 is geupdate.

Nu heb ik een aantal vragen:

Is zoiets als peerblock noodzakelijk te gebruiken voor het downloaden van torrents, muziek, tv etc ter bescherming?

Is peerblock nog actief?

En zijn er nog alternatieve programma's zoals peerblock mocht het noodzakelijk zijn?


ik hoor graag van jullie terug! thanx:cool:
 
Het beste kan je (het is absoluut niet nodig, maar binnenkort met ACTA wel:() HIDEmyIP gebruiken. Kost een paar $, maar als je daarmee in Amerika/Peru/Zuid-Afrika woont, is dat goedkoper dan een rechtszaak :).
 
oke dus met acta wel? heb laatst artikel gelezen dat er voor de downloader niet veel gaat veranderen behalve dat al die torren sites wordne gebanned.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zeggen ze, maar we weten niets zeker, omdat het achterkamertjeswerk is waar niets van openbaar mag worden gemaakt. Sites die worden geblokkeerd kan je eigenlijk allemaal gewoon bereiken met een Proxyserver (proxy.org :)) Op school/werk wordt dat meestal wat lastiger, omdat die proxy sites vaak ook worden geblokkeerd:(. Ik kan op school echter wel via het ip van de site de site bezoeken :d.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan