xbox - ververbindingsbrug maken - MIJN PC VINDT GEEN LAN VERBINDING

Status
Niet open voor verdere reacties.

itzzpixel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 feb 2012
Berichten
3
hallo :D


, ik weet hoe ik een verbindingsbrug moet maken, maar als ik de kabel in mijn pc steek, die verbonden is met mijn xbox, vind mijn computer LAN-verbinding NIET. Ik heb al duizenden fora gelezen over dit probleem maar nog steeds geen oplossing gevonden. Ik denk dat ik aan de settings geprutst heb of zoiets, kan jij me helpen.
 
a. Je hebt een kruiskabel ('cross cable') nodig voor een setup als die van jou. Een 'normale' netwerkkabel is hier dus niet geschikt voor. PS: De bedrade netwerkkaart krijgt (natuurlijk) na stap a. niet een ip-adres, want de xbox geeft geen ip-adressen uit...
b. Je zult in Netwerkcentrum daarna de draadloze en bedrade netwerkverbinding als een verbindingsbrug moeten opzetten.

Tijs.
 
a. Je hebt een kruiskabel ('cross cable') nodig voor een setup als die van jou. Een 'normale' netwerkkabel is hier dus niet geschikt voor. PS: De bedrade netwerkkaart krijgt (natuurlijk) na stap a. niet een ip-adres, want de xbox geeft geen ip-adressen uit...
b. Je zult in Netwerkcentrum daarna de draadloze en bedrade netwerkverbinding als een verbindingsbrug moeten opzetten.

Tijs.

Ik heb vroeger met mijn vorige laptop ook op zo'n manier netwerk gehad met mijn xbox, nu heb ik een nieuwe en gaat het niet meer, het ging eerst maar heb er denkik ergens aan geprutst. toen ik de 2 benodigde netwerken zag ( waarmee ik een verbindingsbrug moet maken) , klikte ik met mijn rechter muisknop op beide en ik zag nergens ''verbindings brug maken'' staan, dus heb ik er denk ik ergens wat aan geprutst

2de probleem, ik heb overlaatst zo'n topcom internet kabels gekocht die ik in een stop contact moet stoppen en verbinden met mijn xbox, en de andere moet ik met mijn (belgacom b-box) router moet aansluiten en dan ook in een stopcontact moet stoppen. Zo heb ik internet connectie over alle stopcontacten over het hele huis als ik deze 2 bakjes gebruik. Maar als ik naar netwerk instellingen gaan op mijn xbox, test ik mijn connectie en er gebeurt niets. Hij vind geen Netwerk.

valt daar ook nog iets aan op te lossen


Antoon
 
In XP moet het zo zijn dat je (met de Ctrl-toets erbij vastgehouden) beide netwerkverbindingen die je wilt bridgen moet aanklikken (niet dubbelklikken), zodat ze beiden gemarkeerd zijn.
Op de draadloze netwerkverbinding rechtsklikken en kiezen voor "Bridge connections" (of hoe het ook maar heet bij jou).

Hoe het werkt in Vista en W7 weet ik zo snel niet, maar ik vermoed dat dat ongeveer op dezelfde manier gaat. Desnoods google je ernaar, mocht het niet zo werken zoals in XP.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan