Blue screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurrie100

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Berichten
35
Hoi,

Telkens als ik mijn pc opstart, veschijnt er na zo'n 10 seconden een Blue Screen of Death. Ik heb niet eens de tijd om maar iets te openen.
Ik wil graag weten hoe ik dit kan verhelpen. Ik heb een foto genomen van het scherm:
2012-02-21 17.03.29.jpg2012-02-21 17.03.48.jpg


Ik hoop dat jullie een oplossing voor dit probleem hebben.

Alvast bedankt!
 
Heb je een xp-cd? Zo ja: daarmee opstarten en dan de herstelconsole laden, chkdsk /r intypen en uitvoeren.
 
Ik heb Vista als besturingssysteem. En daar heb ik anders ook geen CD van gekregen helaas.
 
Heb je een 32-bits of 64 bits versie?
hier kan je de 32-bits versie downloaden
Hier de 64-bits versie.
Helaas heb je µtorrent nodig om ze te downloaden.
Hier een uitgebreide handleiding.

Succes!
 
Dit is de fout:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff557433(v=vs.85).aspx

Probeer met F8 na het BIOS-scherm op te starten & kies dan bovenaan Mijn computer herstellen, aanmelden als Administrator (wat alleen kan in een niet Home-versie, had dat er even bijgezet), kies Commandprompt of Opdrachtprompt.

Type daar dir c: /a:d & kijk of je Windows & Program Files ziet staan.
Zoniet zelfde commando met de volgende letter van het alfabet, tot je de Windows-schijf hebt gevonden.

Dan type je chkdsk c: /f /x waarbij c dus de letter is van je Windows schijf.

Na voltooid: Exit
Herstarten. Op hoop van zegen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de oplossing van TheKnight geprobeerd en hij werkt nu na het opstarten nog steeds!
Ik hoop dat het zo blijft. Ik had ook een paar keer die schijfcontrole, maar hij liep telkens vast, via deze weg had ik het nog niet geprobeerd en hij heeft het helemaal kunnen afronden.
Erg bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan