IP adress ineens veranderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Berichten
1.122
Sinds 21Februari is mijn ip veranderd. Geen idee waarom, want we hadden al 8 jaar hetzelfde ip, en is nu ineens veranderd. IK heb hier ook de ISP ingelicht waarom dit is. Snap ik helemaal niets van. Ik was net gewend aan het oude ip ( wist ik ook goed uit mijn hoofd o_O ) Ook lijkt een ip tracker tezeggen dat ik uit de Plaats GOES kom. Niks van waar want google zegt Tholen

ipadress.png


oude was dus 213.34.245.125

Nieuwe 82.176.112.84
 
kan,dan heb je d8 ik een dynamish ip aderes...meer weet ik niet
 
Ook IP ranges bij ISP's veranderen van tijd tot tijd, dus dat dan jouw IP adres mee verandert is niet zo gek.
 
Ik merk er gelukkig niks van, maar echter zoek ik op het oude ip, dan geeft nog steeds de plaats tholen aan. Ik heb nog geen antwoord van Zeelandnet. Kijken wat hun zeggen.
 
Je IP adres zegt iets over de locatie van je provider, niets over jouw woonplaats....

Tardis
 
Sommige providers veranderen de IP van hun Klanten om een bepaalde tijd
Of je provider heeft iets aan je IP Veranderd (om een of ander reden)
 
Wat ik mij even afvraag op het moment. Wat is precies je vraag?
Iedereens IP-adres kan wijzigen dus dit als een soort van melding hier plaatsen heeft om eerlijk te zijn geen toegevoegde waarde
 
Zeelandnet heeft dynamische ip-adressen. Als je je apparaten een bepaalde tijd uitzet of een ander MAC-adres krijgt, verloopt je ip-lease. Als je ip-lease verlopen is, krijg je een ander ip. Statische ip's (één vast ip) is alleen verkrijgbaar bij een zakelijk abonnement.
 
ip address opeens veranderd?

Mijn ip address is ook opeens veranderd dat is geen probleem veder maar voor mijn minecraft server is dat wel een probleem. Hij werkt sinds het andere ip address opeens niet meer. Ik heb hem al met het nieuwe ip opnieuw gehost maar mijn server doet het vervolgens nog steets niet voor andere mensen. Daarom is mijn vraag ook of ik eventueel mijn oude ip address terug kan krijgen zo dat ik mijn server weer kan runnen. Maar het is natuurlijk ook goed als het mogelijk is om mijn nieuwe ip address werkende te maken voor mijn server.

alvast bedankt.
 
@nathano maak ten eerste een eigen topic en lees het bericht van timmie1.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan