DJ logo maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJD10N

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2012
Berichten
99
Hallo,
Ik wil een dj logo maar ik heb al meerdere programma's geprobeerd maar het blijft bij mij erg moeilijk.
Ik wil hem in de formaat van deze site:*http://firstfm.listen2myradio.com/ op de plek waar je nu ook een afbeelding ziet van djd10n

Kunnen jullie er misschien een voor mij maken?

Als je wil maken graag!

Wat zou ik dan evt willen:
Naam: DJD10N
Lettertype: zoals Tiësto weet nie welke dat is.
Achtergrond: zwart met een beetje grijs
Overig: mogen op de D van dj en de N dr dre beats koptelefoon*

Als dat zou lukken ben ik super blij!!
Hoor graag van jullie!

Mvg Dion*

Ps. Ik zit krap in m'n budget dus kan het gratis?
 
:d t'is nie bepaald wat .... maar toch ff gauw klein iets voor je ...:) zoiets kan je zelf ook prutsen met app. >The Logo Creator <
27yzqxy.jpg
2mpd7jt.jpg
1fi795.jpg
 
Laatst bewerkt:
:) Nee is geen site dat, maar een programmaatje onder d' naam > The Logo Creator < :thumb:
-----------
P.S. Je kan namelijk ook, van je eigen gezicht ( foto ) een logo maken plus text enz..enz..enz.. :D
347ikok.jpg
 
Laatst bewerkt:
:rolleyes: Helaas kan ik je vertellen dat niet gratis is ..:( maar kik ff bij google zal je info wel vinden :thumb:
 
Ik ga zelf wat rommelen en dan post ik hem hier en dan wil ik graag reactie wat je er van vind:)
 
:( Uch jej hier is geen site om iets te uploaden of posten... dat hier niet kan ! en niet mag ;) maar ik geef je ff link
zodat je ongv. weet, waarover dit gaat ..:D >> http://www.thelogocreator.com/
--------------
ALS je eigen logo creatie zou maken dat is wat anders :thumb: die mag je wel hier zetten .... :D ik ben benieuwd hoe het jou gelukt is :D
 
Laatst bewerkt:
:d heh heh heh neii laat maar ik probeerde je alleen een voorbeeld te laten zien ..:D d' rest moet je zelf doen op je eigen smaak :D
 
ben beginner wil iemand voor mijn een logo maken graag met DJ Wesley alvast bedankt :)
 
het is niet gratis ik moest hem voor 30 kopen
dus wil misschien iemand er een maken voor mij
naam : DJ Wesley
met eronder The Best Music


alvast bedankt

(zit krap op kas)
 
Laatst bewerkt:
het is niet gratis ik moest hem voor 30 kopen
dus wil misschien iemand er een maken voor mij
naam : DJ Wesley
met eronder The Best Music



alvast bedankt

(zit krap op kas)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan