Hoe kun je je beeld 'uitsnijden' - met welk programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

irisve

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2012
Berichten
4
Hallo,

Ik heb misschien een beetje een vage vraag maar ik probeer het zo duidelijk uit te leggen.

Ik film met Fraps. Ik speel de Sims 3 en als ik wil opnemen, neemt hij het hele scherm op. Graag zou ik willen dat ik maar een klein stukje van het beeld opneem, zonder alle andere dingen er bij. Kan je dat ergens instellen dat je maar een bepaalde grootte doet, of is daar een speciaal (bewerk)programma voor om het uit te snijden? Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen!

Groeten, Iris
 
Tsja..... je lijkt me niet echt iemand met veel ervaring met video editing software... misschien zou je ipv fraps xfire willen installeren hebje geen reclame op je beeld. Verder raad ik je aan om sony vegas te proberen. Lijkt me moeilijk voor jouw maar daar werkt het prima mee.

Zeg het maar als je vragen hebt.
 
:D ...:thumb: YEP dat kan, ... en op zeer makkelijke manier in paar stappen, ALS je namelijk een stukje als foto uit een film/of game enz.. wil uithalen, je moet zoals je weet ook een opname van betreffende film/game hebben, verder is het zeer makkelijk met app. '' Video Avatar '' een bepaalde welke dan ook plekje uit een kader als een foto uithalen en zelf's als een gif bestand ook opslaan ..:thumb: ALLES wat je moet doen je moet bij Width(Breed) en Height(Hoog) formaat bepalen ! ...:D
-----------------

4f4b81850f987-Filmpje_%21.gif
2gx2rkx.jpg

------------
:D Dus waar je gedelte van een kader of hoe dan ook groot je dat wil hebben, of welk dan ook gedelte van een plek uit een film ( of film-kader) dat je als foto(of gif) hebben wil die kan je zelf op wens maken, enz.. enz... :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan