hoe kan ik mijn foto voorzien van witte achtergrond?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessicath

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2012
Berichten
4
heb een foto die ik graag wil voorzien van een witte achtergrond. Ik heb echter al veel dingen geprobeerd, waaronder adobe fotoshop en dan het uitknippen van de foto. (met al die bolletjes die je kan verplaatsen rondom de foto)
Dit is echt niets voor mij. Ben er dagen mee bezig geweest en krijg het gewoon niet goed voor elkaar.

Het gaat om een foto waar iemand op staat met krullen.

Misschien hebben jullie tips om een foto op een makkelijke manier te voorzien van een witte achtergrond?

Of misschien kan iemand voor mij de foto voorzien van een witte achtergrond. (eventueel wil ik er wel voor iets betalen)

mvg, jessica.
 
Laatst bewerkt:
volgens mij is de meest succesvolle manier nog steeds photoshop, het is inderdaad lastig als je er niet aan gewend bent, maar er zullen niet veel programma's zijn die een achtergrond kunnen onderscheiden van bijvoorbeeld haar.

als ik jou was zou ik die foto gewoon online zetten en wellicht heeft iemand tijd over :p
 
Ik wil het best proberen en hoef je uiteraard niets voor te betalen.
Succes is echter niet verzekerd.
 
:D Heel lang AdobePhoto Shop heb ik niet gebruikt en daardoor weet niet meer hoe die met achtergronden gaat enz.., nu ik een lange poos ''Corel PaintShop Photo Pro'' gebruik ..:thumb: hier heb je meer keuzes met photobewerking plus ook ''Corel PaintShop Photo Project Creator'' aanwezig is, .... een zeer mooie onderdeel ..:thumb: heb je ook een ideale functie om achtergrond transparant te maken of achtergrond te wissen, als je een foto-achtergrond wist en als je als JPG bestand opslaat, dan krijg je een zeer mooie witte achtergrond zoals jij dat wenst ..:thumb:
------------------
n4xhr4.jpg
+
ev9jye.jpg
=
13z1rt4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waarmee ROYONIX tot vrijwilliger is gebombardeerd ;)
 
:D ...............:thumb:......:D Ooookey laat maar zien die foto ??? moet ff nu weg kom strakes terug..:thumb: maar laat maar een goede link naar je gewenste foto..... :D :thumb:
 
Dankjewel allemaal voor je reactie! super leuk dat jullie mij willen helpen! Ik heb de foto toegevoed aan het bericht. :d
 
hti2z6.gif
Ben bezig....:thumb: ...uuuch jej/jej ben jij dat ??..:thumb:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kijk ff of je bedoel dat ? ...zoiets ?? :D
2a120g.gif

:thumb:> :thumb: >>>weetjewel, .... gewoon muis recht op kliken en opslaan ..:thumb:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
 
Laatst bewerkt:
Jep, dat ben ik ;) Dankjewel! het is erg mooi geworden, precies zoals ik gehoopt had. :thumb:

Is het erg veel werk? Misschien dat je nog één foto zou kunnen doen? (hoeft maar heel weinig worden weggeknipt)
Zit te twijfelen tussen twee foto's, welke het leukste is.

Het moet een verjaardagscadeau worden voor mijn moeder, ik zat te denken om de foto zwart/wit te maken en in een lijstje te doen, even kijken of dat leuk wordt:D

ik heb de foto toegevoegd, moet je maar even kijken, In ieder geval heeeeel erg bedankt!!!
 
Laatst bewerkt:
:D Geen punt, zet maar link ..:D en trouwens, zeg .... fotos inlijsten hoef nie ?? :D
----------------
Een foto ongv. duurt 10 min te doen ....:D helemaal niet moeijlijk of lastig ...:D je hoef niets knippen ofzo, precies zoals boven op aangegeven foto moet je doen, rond figuur achtergrond te wissen....
--------------
Moet weer weg :( ..........door uurtje ongv. ben terug en dan zal meteen die andere foto ook doen ...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
:confused: Jammer dat bovendeel ondbreekt,( 'tis wel is klein stukje mooier ) ...daardoor zou ik toch voor eerste kiezen,:eek: ...:D maar ik heb voor je gedaan zoals je wil kijk >>
34io6kz.gif
 
Laatst bewerkt:
Super mooi geworden! echt heel erg bedankt!!! Ik denk dat ik ze allebei maar afdruk:D
 
:thumb: YEP..... allebei zijn mooi....:thumb: niet inlijsten...of wat rond ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan